2011年11月8日星期二

秋冬心水帽飾推介分享!

我又失控喇!
每逢轉季入秋冬,買帽、買襪褲係我使得最多濕碎錢,家陣天氣仲未有涼意,我呢個幾月已經買咗 7 頂帽,哈哈.......仲未戴過呢!今日同大家分享我嘅部分戰利品啦!
10月6號係我今季開始喪買帽日,
呢頂是觸動我「未用得都居然即買」神經線,
made in Japan用料不俗,款式好優雅呀!
立體冷花飾絨帽 約$550
Lids 中環擺花街23-39 號地下 H 號舖
-
上星期五晚做完《忽周》訪問(是推介有趣瘦身apps),閒逛 CWB 等打邊爐,
又去咗呢度欣賞帽藝,專為明星、名緩、莎莎婦女銀袋日設計,
結果忍唔住手買咗佢添.....
凈睇包裝盒,就知呢間舖超用心製作啦!
好友M見到,仲以為我無啦啦買咗咁大個蛋糕添!
呢個盒成為咗 Bubebu 新寵!扮晒玩具,送你俾人吖!
唔好意思......扮晒斯文淑女 feel 襯呢個 look!
我冧呢頂帽不規則剪裁,一邊反起一邊垂下,壓實設計較罕見,
加上立體蝴蝶結簡單中見美感,麖絨料好華麗堅挺啊!
灰色麖絨帽$1,280
CWB百德新街55號3樓
-
黑色同埋豹紋兩大潮流經典元素正合我意, 
在 Zara 見到佢被忽視瑟縮一角即惹起我憐愛。
前蔭唔聽話吹極唔靚時,靠呢款帽幫手掩飾,登......stylish 晒!
Zara 豹紋小帽子 $299
-
-
英國時裝網站 ASOS 係我呢兩年最 like 購物熱點,若然喺屋企寫稿寫到累,就會成為小休relax心情好去處,shopping......yeah!免運費,鍾意買一件都得,即使隔山買牛送到嚟發覺貨不對辦,彈返俾佢哋攞番錢亦得,咁就當然要自己俾運費啦!
以下呢兩件帽飾別具特式,一個月前訂咗返港喇,可惜仲未有合適機會出場呢!先給大家過目:
請大家估吓呢件係乜嘢?黑色毛毛蝴蝶結.......點樣用?
似帽非帽,其實係 headband!由呢位 model 示範特別 sharp 醒。
我睇相已經好鍾意,覺得幾特別,價錢好抵玩,
心諗買咗先算免得後悔,結果收到實物好 ok;
化 nude 妝,focus 假睫、微捲曲髮至match 呢個 look!
ASOS Faux Fur Turban Headband 原價歐羅10(我買嗰時),
家陣最新價位歐羅 8 咋,蝕咗!
-
今個秋冬 hit item 之一係呢樣飾物,成個蓋咁,乜東東嚟呢?
小點綴大變化,all back 頭都即時升 grade 型格!呢款黑白波點小帽子夾雜 vintage 原素,
我買咗件黑色cape,剛好蓋過 pat pat,襯埋 legging 加 ankle boots,正呀!
Pillbox Polka Dot Hat 歐羅10

大家有興趣不妨去以下link 睇睇,共有187款 F/W styles 呀:
http://www.asos.com/Women/Accessories/Hats/Cat/pgecategory.aspx?cid=6449#parentID=-1&pge=0&pgeSize=-1&sort=-1


————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
電動印章 收毛孔去紋救眼袋
今期所介紹的無痛電動式微針,其實早於今年初已經推出,為何直至現在才介紹?因為身邊做過的朋友,皆稱讚顯見效果又確實不痛;加上親試的是由德國著名醫生教授研發增添信心,自己親證零痛楚及有效,一切妥當,才介紹給大家呢!詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。