2011年11月24日星期四

遲來的報告!不敗的皇鳳

10月1日,我發了這條微博:
7日內,我光顧了「皇鳳港式燒烤」兩次!這是我一向的做法,遇上好味的餐廳,盡快短時間內食多幾次,免得日後飲食傳媒廣泛報導後,一係勁等位,一係人太多,大廚應付不來導致食物質素下降。例子係中環豚王拉麵,他開業首星期已經連食兩次,仲食均四款拉麵,現在就排晒長龍囉。(順帶一提,豚王今個星期在銅鑼灣登龍街開了新分店,希望可以減輕中環人龍,等我可以再嚐。)
對上幫襯兩次都冇寫食評,心態係帶點自私,這些開在隱蔽橫街的小店,就當作我心中的秘密食堂吧,何況有星級老闆壓場,做朋友客都夠維本,無謂搞到人家手忙腳亂吧!
可是,上星期五第三次光臨,一行五人一早訂晒位都要bar table,皇鳳已經得道,變成人氣食堂,加上即晚就有網友Debby留言:
好食呀!所以呢個食評,注定要寫!
先睇下環境,我同朋友一行五人,一定排開坐Bar table,雖然傾偈唔方便,但第一身睇住師傅新鮮上菜囉。
老闆之一係前Sun Boyz成員Dennis,由當年一個害羞小男孩變成獨當一面的掌舵人,真係睇住佢成長。點解咁講?當年Sun Boy'z的stylist就係由本人擔任,一次過幫三位男孩負責造型,唔容易的!對Dennis的最大印象係---呢個世界點解會有一個零毛孔陽光男孩!皮膚質素好到無法形容,就算到今日都一樣咁無瑕,大家不妨細心觀察。
講番食物,其實BBQ要好食,真係一D都唔難,連大廚都笑自己唔識煮野食,淨係識BBQ。不過BBQ之中,能夠燒得掂海鮮,就真係唔多人做人,所以皇鳳咁人氣,多得大廚拿手燒海鮮。
燒蝦蝦,一字排開,夠晒氣勢!大廚仲會玩下噴火娛賓,夠晒熱鬧。
同行為食前輩好友P,劇讚燒蟶子的火喉掌握得無懈可擊,爽口、彈牙、鮮!再來燒鮑魚,燒得唔韌已經算叻,燒得惹味先一絕,唔使用刀叉,一啖放入口,鮑汁滿瀉。
貝殼類食物因有殼連住傳熱,所以唔容易處理。既然貝殼類食物都咁好味,燒馬友就梗係駕輕就熟啦!
食到中段就要燒碟生菜中和一下口味,全部菜都係新鮮上爐即燒,冇話先灼熟再燒,新鮮。
食完就到戲肉,一堆肉類緊接上場,生姜燒豬肉薄餅首先登場,屬自創菜式,我就第一次咁樣好法,外脆內爽。
激讚新鮮燒牛肉餅,肯定用新鮮牛肉即打而成,好似食薯片咁爽、快、脆!
連我最愛的燒牛舌都好似知我唔鍾意串上,全部一件件參上,再配最愛檸汁,正!
金菇牛肉卷,普通但不會讓人失望,只要唔韌已經算好叻。
最後壓軸係招牌燒年糕,當甜品埋尾,真真正正塞爆自己個胃。
其實最精彩係呢味燒魷魚乾,原條九龍吊片加蜜糖燒,再碎上,十足當年總統戲院門外的燒魷魚檔風味,可惜我唔飲酒,幾位酒友因此再點多幾杯大生啤,送酒就不能錯過!
因為Dennis的關係,以及另一位股東---星級排舞師 Sunny Wong 的號名力,短短時間已經有大量明星光顧過,好幾位仲返頭幫襯數次,絕對係因為好食而獲青徠!
食到最後,我最終都忍唔住要問,點解要幫間鋪起名「皇鳳」?皇鳳好叫口咩?又唔似。好意頭嗎?又不覺得。總係覺得有點搭不上,於是鼓起勇氣問個究竟。答案竟然係:「你唔覺,香港地的老牌、著名、屹立不倒的餐廳,唔係叫皇乜皇物、就係叫乜鳳物鳳?咁將呢兩個字加埋一齊叫皇鳳,但求做得長唔使執笠,已經萬幸!」咁都得?應該加長小小叫「皇鳳11」,咁就有機會千秋萬世! 

皇鳳
灣仔灣仔聖佛蘭士街9-11號寶豐大廈地下A舖 
電話:2871 3388
————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
嶄新次世代零皺紋不老療法
美容界的抗老主角是誰?「胜肽」是也,必要一試才滿足的,是兩個月前首度抵港的「次世代胜肽去紋緊肌療程」及一件高科研抗衰老逆轉時光產品。
詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。