2011年11月3日星期四

火窩痴又一推介 ---「滾得棧」

汰弱留強!
大半年前,西環有間叫「鼎煌」的火窩店開業,挾著與我至喜愛的台灣神級火窩店同音,引起我一試興趣初試食物真的用心經營無懈可擊,我仲寫埋篇blog撐佢,再隔多幾個月拉埋兩圍好友捧場,點知已不復勇,深感可惜。該店老板曾吐苦水:「想堅持入靚貨,但成本愈來愈貴,該區消費力不高,定價又要就住,唉……
我這個火窩痴又少咗落脚好地方,好在一雞死一雞鳴,今日推介俾大家嘅火窩店,新開無耐,食物質數好、價錢又適中,難怪《新假期》食組編輯、《MORE》揸fit人都向我大力推薦。

上星期五終於試咗喇!店名改得幾風趣,叫「滾得棧」,有理由相信必是男性起朵的!
共有兩店舖,分別位處天后和深井,希望大家唔好同我爭位,天后將會成為我飯堂,今個星期五本來想 book 八時正八位,點知 fully booked,要捱餓到九點呀!

捱餓?哈哈,No way!我會重覆上星期食物路線圖,第一站係呢度……
台北著名街頭小吃「豪大大雞扒」就在「滾得棧」隔離,上星期五我先掃咗一件新鮮熱辣 juicy 雞扒,再轉陣狂風掃落葉式試盡「滾得棧」必叫菜式,實在太滿足喇!
(按:「滾得棧」年青老細見我邊等位邊歎滋味雞扒,奉勸我:「再食......陣間食唔落我哋嘅嘢喇!」佢實在太睇少我個胃容量,我當時戲言:「咁仲唔俾位我?!」
我打邊爐例牌先點刺身,三文魚係我 favourite,呢碟上枱時色澤非常一般,心諗唔掂喎,食落口至知以貌取人真係唔啱呀,充滿油香、非常滑溜,味道好鮮,是上等貨式!
店員建議我們必試鎮店菜式---油炸鬼釀墨魚滑,ok 聽佢講試試,我覺得油炸鬼可以再脆口D,墨魚滑相對好味得多,夠彈牙和濃味。
我們一行四人都幾「重口味」,湯底揀選了胡椒豬肚湯拼四川麻辣湯,不同辣味層次。我其實係完全食唔到辣,但都用幾片牛肉試咗四川麻辣湯,果然如朋友所言麻而不算辣,他們大讚味道 very good wor!
 呢碟就係嬴盡雜誌界專業食評家歡心的----本地牛頸脊,上枱見到真係幾靚仔,身裁標準,雪花平均,入口充滿濃郁牛香味,肉質口又夠滑,我都愛上了!
牛肉粒外形一般,切角位唔靚仔,肥瘦不均,勝在夠腍、肉味夠濃,唔錯呀!
鮑魚仔除咗果皮清蒸,我覺得用嚟打邊爐亦好好食啊!至緊要掌握火喉,如呢個 normal size 已了花,只需大滾下一分鐘便可以享用,鮮甜及彈牙,overdone 便會韌又嚡口。
呢度雲吞是自家包製的,皮算薄蝦爽口夾雜少肥豬肉,啱晒我口味的組合;但仍比不上「不倒翁」的水餃皇呢!
另一推介必試是師傅每日新鮮打製的蝦丸、墨丸及牛丸,我一向打邊爐唔多食普通丸類,覺得浪費 quota,但呢度蝦丸 must try,我個一人食咗 5 粒,口感彈又爽,蝦夠新鮮。
帶子片雪藏貨無乜特別,勝在刀工好,一粒切成牽連住三片,夠大塊不會滾一陣唔見咗蹤影。
鱔片則相反,是新鮮貨,但刀工差,非常多幼骨,食到無癮!

埋單連埋蔬菜及酒水,每人 $250,算抵食了。
火窩外,仲有午市點心供應,下次我仲想試埋「佳哥生炒糯米飯」,希望水準拍得住火窩質素啦
***我早前收到email通知,124前用匯豐白金卡結賬有9折,星期五、六、日(20:45前入座)除外。而家寫呢篇食評至諗起添,點解當日埋單無員工提醒?要改進呀!

深井深井村84號地下及1樓全層 2491 9991
天后電氣道80-86號成功樓地下C舖連閣樓 2929 4999
————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
香氣魔力 神奇美肌瘦身功效
大自然植物具有很奧妙的力量!結合美容神經學及嗅覺治療法,可以激發歡偷、放鬆心靈、深層滋養、殺菌淨化、增進血行、排毒瘦身……效果意想不到!
精挑細選幾款各具妙效的心水推介產品給大家試用,詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。