2011年11月2日星期三

神秘抗敏降紅軟膏!

「你有無皮膚敏感?」
我問身邊十個人九個都會答:「有!」
原來皮膚敏感數字日益加劇已屬全球性問題,成為第四大病症!
敏感徵狀除了是嚴重乾燥、爆坼、泛紅、多暗粒、痕癢、破損外,泛指皮膚無啦啦紅一撻、腫起似被蚊針,托賴……我算是歸入後者小兒科之列,常見於空氣多塵埃之環境(受刺激),或是做完激進光學頭幾天(因缺水)

含類固醇藥物不在我分享範疇,有效舒敏防敏的「救命面霜」,才是我想推介俾大家的。
其實以下呢條問題,由我開 blog 以來收到不計其數:
「皮膚敏感很困擾,又紅又痕又乾,請問 Yoko 你有咩好推介呀?」
我絕大部分回答是:La roche-posayVichyUriageAvene,因為全部都係成分天然,含主要礦物泉水舒緩敏感,而不同品牌提取自不同地區泉水,能針對不同皮膚困擾各具耍家治療效用。
以上幾款品牌多廣告、多銷售點,三言兩語便能對號入座;而今日呢盒「救命面霜」牌子,喺法國就勁,但相信講出嚟香港都無乜人會話識,唔想大家錯失好嘢,所以決定要出多點筆墨揚開去。
法國 Phytoceane (音:揮---end) 要讀到捲晒脷、聲調由重至輕(sexy D),至夠傳神,哈哈!

先簡介品牌Phytoceane gossip俾大家知啦!
嘩!靚到 poster 咁係邊度?
品牌 Phytoceane 老家--- 法國知名聖馬路海灣,屬自然生態保護區,無污染大自然啊,當地
盛產生蠔,Oh....又扯咗去食嘢添,應該係帶出品牌100%天然純淨 ,在此生產的護膚品富含海洋活性成分,絕無化學原料及動物原料啊!
在法國好矜貴呀!說的是地位不是價錢呢!Phytoceane 是皇家指定水療品牌,已有20年歷史,家陣擴展至全世界22個國家都有足跡。
呢支係品牌皇牌爽膚水(Oceabasic-Invigorating lotion)--- 有「免疫力水」巴閉稱號,開宗明義至勁係能夠提升肌膚的自我保護力,對抗外來侵害,是敏感人士吊命水。
雖然我無用過,但朋友V係長期 fans,他們全家都是 sensitive skin,每次洗面後又乾又痕就會用棉拍上大量,向我勁讚試得過……就係呢個原因,所以約一年前我上網 search 呢個 brand,想知來龍去脈嘛,雖然無專門店,但香港有窿路買到的,結果我第一件試用佢哋嘅護膚品,係在法國熱賣的......
Phytoceane Hydra Soft Cream (標榜敏感皮膚特別合用,所以家姐又被我拖落水幫手做測試) 命名為水分抗紅面霜」,舒敏保濕功臣來自海洋力量,有機物珊瑚藻及叉珊,含高單位礦物質及微量元素精華;加上陸地植物黄金洋甘菊及岩薔薇,幫助鎮定消炎,舒解敏感情況。
先講我姐姐,早兩星期去咗做新 facial,不知就裡,瀨嘢,做完起先覺得面頰由底層暖熱出來,繼而痕痕哋,嗰晚即刻厚敷呢個 cream(用棉濕礦泉水輕印走過多分量),幸好第二朝醒來無事,以佢平時呢種過敏情況,通常接連是機關槍般連環爆小紅瘡,及後嘗試深究因由,始知原來 facial step 2 有酵素成分,她皮膚超敏感,係要企硬...try 完衰硬!


話明係 soft cream 軟膏,質地真係軟滑似 mousse,感覺水感十足,極之輕盈,
肌膚易滲透無負擔,我通常喺彩光後厚塗當 sleeping mask,很保濕又可減輕敏感機會,
又或者轉季時驚皮膚唔適應,用番佢一排打好底子;
下年去韓國滑雪我必定帶備旁身,慎防乾敏。

近來轉季天氣開始乾燥,皮膚受外來環境刺激變得更脆弱易敏;不管大家是否已出現敏感徵狀,應小心選用能築起角質層屏障、打好肌底細胞健康的療效護膚品。



***推介心水產品之餘幫大家爭取埋心水價位呀!
Yoko’s blog readers 出示此文章列印本,可享獨家 折優惠。
Hydra Soft Cream水分抗紅面霜 原價 $810 /50ml,折後 $567
Shop list:
葵芳葵涌廣場G/F Shop A41A   2481 3903
銅鑼灣廣場13/F Shop311  2573 2238
————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
香氣魔力 神奇美肌瘦身功效
大自然植物具有很奧妙的力量!結合美容神經學及嗅覺治療法,可以激發歡偷、放鬆心靈、深層滋養、殺菌淨化、增進血行、排毒瘦身……效果意想不到!
精挑細選幾款各具妙效的心水推介產品給大家試用,詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。





*

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。