2011年11月1日星期二

洗腸好處,你試過未?

美容護膚、食療保養……同大家分享得多,
今日爆埋我嘅私密 ----
就係可以維持皮膚及身體健康的內在秘訣。
先旨聲明,以下內容可能會引起你哋不安,勿在享受進餐時觀看此文啊!

咩咁神祕又神奇?
就是浣腸水療,即俗稱洗腸
瘋魔美國和日本人,卻在香港不算流行,是思想較保守原故嗎?
相信讀者群中梗有人做過,明星亦上癮,以我所知有電視台姐仔、名模等也定期接受療程,而我兩年前亦同好友M一齊試過,近來才真正做番療程。

揭洗腸神祕面紗!
Q) 每日都有便便,應該無宿便,無須洗腸啦?
平常觀念或會以為洗腸只是便秘患者的恩物,無疑他們是最直接受惠者,但其實每個人除非早晚都有得順暢大解,u are the 少數lucky one ar,否則必然堆積了宿便,亦即腸內廢物,會不斷產生毒素及滋生細菌,血液循環至全身,加重各排毒器官如淋巴系統、肝臟等負荷,內在就話睇唔到啫,傷及外在皮膚,如爆瘡面色灰黄,相信貪靚一族必怕怕啊!

Q) 洗腸多會唔會依賴咗
No,因為浣腸所採用的是經過多重淨化清水,而不含任何化學品或藥物,過程尤如靠自然沖力幫助5尺長的彎曲大腸進行蠕動,屬於自然療法:接受多次療程後腸道便會有記憶,幫助強化大腸功能加快蠕動,隨之變得健康。反之,長期服食瀉藥則有機會令腸道變得依賴藥物。

Q) 洗腸可以減肥?
答案啱一半啦!浣腸分解的是大腸宿便及體內毒素,而非分解脂肪;然而,每人平均至少也有約4宿便堆積在皺褶滿佈的腸道內,能夠將這些討厭廢物排出體外,某程度上也等同減磅呢!
腸道潔凈好處多囉!將毒素連帶細菌迫出體外,能改善便秘、口氣、暗瘡、腹脹、皮膚暗啞等問題,而且能減輕對肝臟負擔,抵抗力得以提升,身體自然健康。

我手上拎住嘅係浣腸專用幼管,經過消毒和密封處理,每次用完即棄,確保衛生安全。
話俾大家知,我首次洗腸後,感覺是很興奮的,因為目睹體內堆積以久垃圾排出,
卻不知是否過程太緊張,完成後半小時內覺得累極了,之後卻覺得精力充沛,似叉足了電。

 坊間提供洗腸的地方不算多,而我揀選這間center重點是:
專業安全可靠,且治療師夠細心
 這是美國原裝入口的浣腸系統,採用5重過濾雙頭式逆滲RO/KDF濾水系統,
符合美國食品及藥物管理局(FDA)規格,以及美國水質檢定中心標準。
我躺在牀上仍可看見側邊地面喉管(細心位就係靠裝置的鏡仔反射),
睇往自己身體內排山倒海的「污水和廢物」流出,心諗我條腸真係咁污糟?!
實在太不可思議了,所以下定決心做足療程,幫自己大洗啊!
這是益菌丸,於洗腸後服用1粒,可補充腸道益菌,加倍健康。

感覺係又愛又恨呀!
---洗腸帶來的快感,現場睇得見排山倒海的「污水和廢物」,完成後仲感受得到接連好處添!不止我,就連身邊朋友都認同做咗幾次之後,其排毒效用令膚質好咗,無咁黄,少咗出暗瘡同暗粒,甚至口氣問題都有救;而我最明顯則是腹脹情況有改善,始知原來洗腸可以消除胃氣(這點我肯定比常人誇張,每位body師都問我點解肚風咁多,我都想知答案,是說話太多嗎?哈哈)

---記得初次有點尷尬,不知喉管放的位置是否正確,而幾時用力幾時控制都要治療師指點(心諗咁都要學過?!);而初接觸頭兩次,過程中我時有如M痛般唔知想點嘅感覺,是有點不適但事後覺得很值得呢!(每人或會因大腸感敏度而感覺不同)


 想體內潔凈健康?
洗腸可直接幫助排毒外,日常也應增加攝取食物纖維,多菜少肉、飲水量足,並注意適量運動,便可減少便秘出現機會。
 ----
我喜歡的,一如以往已為大家爭取了體驗價,試一次必然獲益良多啊!
Yoko’s blog readers可以 $108體驗浣腸水療一次原價 $460
*男士首次體驗價 $228


Slim Beauty浣腸水療中心
銅鑼灣軒尼詩道513號維寶商業大廈12字全層
預約電話:2219 0099 

尖沙咀金馬倫說12號恆信商業大廈12字樓全層
預約電話:2219 0909
(請說明是 Yoko's blog readers方可享用此優惠)
————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
香氣魔力 神奇美肌瘦身功效
大自然植物具有很奧妙的力量!結合美容神經學及嗅覺治療法,可以激發歡偷、放鬆心靈、深層滋養、殺菌淨化、增進血行、排毒瘦身……效果意想不到!
精挑細選幾款各具妙效的心水推介產品給大家試用,詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。