2011年11月30日星期三

請大家食 $1,000 纖形、美肌、排毒麵!

嘩嘩嘩!無條件送出40我極喜歡的肌っ子蒟蒻麵俾大家,仲要係送到你哋府上,祝愈食愈靚呀!

上年6月,我寫了一篇OL 超滿足瘦身餐,話俾大家知「食極唔肥」,唔再係奢望!
究竟食咩唔肥又好味?
事隔一年多,我極喜歡的肌っ子蒟蒻麵又有新搞作,就係「纖吃纖盈麵」,個名咁架勢,即係乜東東?
蒟蒻麵玩花臣,舊有的是富含膠原蛋白美肌聖品,新登埸的是排毒聖品,同樣屬低卡路里,包保食咗唔怕肥!
即食麵我戒咗好多年,重量級油、鹽及味精,我點會放入口;麵包、餅乾都唔啱我口味,乾糧乾爭爭嘛,所以我屋企糧食倉必備肌っ子蒟蒻麵,無時無刻可以歎到一碗熱騰騰湯麵,仲要食完無罪咎感,真係好滿足!無須開火煮,有熱水就食得,似足杯麵咁方便,但健康多多聲,製作超方便,OL們至啱feel
肌っ子「纖吃纖盈蒟蒻麵」 $25/包 (各莎莎有售)
四款口味,包括綜合海鮮、韓式泡菜、香菇雞汁及紅燒牛肉,高纖維且低卡路里,每包不超過55卡路里,食塊餅都唔止啦!
最好味竟然係我本來最無興趣嗰款---韓式泡菜(因為怕辣,從來只會淺嚐這實物) ,點知原來一點兒也不辣的,味道是衆者中最惹味;雖則我一向偏好清淡口味,但香菇雞汁湯底真的太淡了,所以切忌放得太多水。

點解「纖吃纖盈麵」能以排毒功效掛帥?
蒟蒻麵加入了被喻為「海底燕窩」的天然綠藻及海藻製成。
綠藻蘊含豐富的鎂質及「綠藻素生長因子」,能加速新陳代謝,加上海藻含豐富食物纖維,幫助腸道蠕動,可清除體內之毒素和幫助消化,有美肌的療效。
此外,還加入維他命B、奧米茄3脂肪酸,及多種人體所需的微量元素,如鐵、鋅、硒、鈣等,聲稱能防止皮膚粗糙,延緩細胞衰老添!

食用方法:
無須開火煮,有齊以上組合就食得--熱水、碗、麵,只須以下兩個步驟即成。
Step 1:先將麵條拆開,放入碗中以熱水沖洗,再換熱水浸3分鐘;
這是我喜歡的QQ口感 (若然愛麵較軟身,建議可浸多2分鐘
Step 2:將調味料加入200毫升的熱水中,然後將已浸軟的麵條加入湯底碗中即成。
可自行添加配菜,如粟米仔及葱花。

對於我這大胃王,這新款蒟蒻麵竟然有足夠飽肚感,與舊有一陣風落肚有天淵之別,相信是麵條主打添加成分海藻,纖維高可以頂肚,又可滿足為食心魔,宵夜大派用場呀,想保持纖盈身段,邊使節食咁辛苦啫!



免費送出40肌っ子「纖吃纖盈麵」
參加方法好簡單:
今日起至12月1日,請在Yoko《MORE》VIP blog: http://vipblog.orientalsunday.hk/yokot/?p=5336 留言,即有機會獲獎:
「請留言想獲得肌っ子「纖吃纖盈麵」 因由!」
由我挑選答得最出色的40位
***得獎者將獲莎莎集團官方電郵通知,並敬請回覆地址,以供郵寄「纖吃纖盈麵」(*只限居於香港人士)
多謝大家參加唷!
————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
灰姑娘Pre-makeup魔法萬能水
假如,施展魔法能讓你嘗得美麗時限,然而8小時後一瞬即逝,你願意接受麼?
葫蘆裏究竟賣什麼藥呢?詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。



沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。