2011年10月9日星期日

「Yoko Tsang × Inskin 醫學美容派對」 報名送$8,000大禮

自簽書會後,即將又有機會與大家會面喇,就係呢個星期六,好興奮呀!
這次與我以往的美肌分享會內容與別不同,不是分享使用護膚產品後的駐顏心得,而係另一強項首次出埸(講機),夾雜非常好玩嘅構思:

"Medi Party"----「醫學美容派對」
當日現埸會有幾部最新超強效儀器俾大家一試威力,即時改善皮膚種種問題。
咩人啱去?
如果你有色斑、眼圈、眼袋、鬆弛、缺水、暗瘡、暗粒、癦、疣,就啱晒喇,去完我為你哋而設呢個party,走嘅時候會瞬間變靚咗,係咪好吸引好心急呢?!
仲有,當然唔少得我最鍾意嘅環節---QA,借花敬佛豪送人哋產品及優惠券答謝你哋,哈哈!
除咗有我,當日仲會有醫生坐鎮,為你哋免費資詢皮膚問題添。
(報名方法在此文章尾端有講解)
 ----
依家就簡介過程,吊吓你哋癮先!
最新醫學美容儀器包括:
去斑均色王---Powershoot C8
呢部機我喺《MORE》專欄都有介紹過,勁在唔紅唔損去斑去黄,坊間 beauty center 十居其九是舊版C6,新版C8機價貴得多,至緊要係power勁得多,做一次等如做咗三次,即睇真人對照啦!
呢位係Gigi,當時為咗做稿,找她測試成效,結果大家都有眼睇啦,開心到佢暈呀!
這是共5次療程,她面上的雀斑原本布滿面頰,之後一次比一次淺色,膚色均勻仲通透咗添。

殘眼救星---Pelleve
至於呢部機,我兩個月前在blog文也有詳細描述(重温:護眼工程實驗《第三擊》)
此單極射頻技術媲美Thermage功效,療程價錢卻平一大截,重點收緊、去紋,對付眼袋眼圈至掂,當然面部虎紋及鬆弛到似老虎狗都可靠佢;我親身試完一次對效果感到太amazing,當時focus救眼部問題,零痛楚只有暖熱感促進血液循環。
我最討厭嘅天生黑眼圈要暴露俾大家睇喇,做完一次之後又真係好似淡咗喎;
蘋果肌即刻見得到透亮咗添!Firming 感覺你哋睇唔到,我自己至 feel得到。

暗瘡暗粒剋星---Chemical Peel
現今換膚技術愈趨進步,唔一定再要你經歴先死而後生的唔見得人階段,好mild濃度都可以好work,當日講解嘅就係唔會甩皮唔會泛紅的療程,專針對黑頭粉刺、暗瘡暗粒,即睇以下一次帶來的效果。
 實在太crazy,呢位女士嘅下巴粉刺經過一次peel就清除晒,我想試個鼻呀!

導入精華至強---Dermoporation
搽護膚品最緊要係講吸唔吸收,唔係玩層層叠就有效嘅!此破壁導入療法真正有效滲透至真皮層,睇吓你皮膚缺乜就入乜----修復細胞、美白濕潤、淡表情紋……
做十分鐘就靚足五日。

零瑕疵肌膚---CO2
面上有癦有疣點叫完美喎!坊間千奇百怪方法都話可以解決,問題係會唔會弄巧反拙留疤啫,當日有得試有得睇,那便一清二楚。
 ---
講住咁多先!大家係咪想飛身參加呢個"Medi Party"呢?
細節如下:
Yoko Tsang × Inskin 醫學美容分享會」
日期:1015 (今個星期六)
時間:下午  3:45 至 5:30
地點 Phillip Wain 銅鑼灣利園 II 期 4 
名額:25
***每位報名費用 $200 (出席當天才支付,全數可即時換回任向美容產品或療程) ,俾 $200 攞番以下 $8,000 禮物走,係我為你們爭取,希望大家開心啦!

當天供應果汁沙律茶點健康小食外,還有超級額外著數:
每位出席者免費獲贈總值 $8,000禮品
1) 瑞士Infusens 3D面膜+精華數套裝 【價值 $240
2) Phillip Wain fitness pass (DoDo姐成日去呢度,可能大家會有機會同阿姐一齊做運動呀) 
星級護理療程一次,多款任選:如射頻魚子緊緻亮膚、微晶細胞更生療法、六極射頻纖體、 特色水療按摩...)  ;俾個tips大家---係我就必選關之琳都撐的矜貴名牌 La colline treatment。
【價值高達 $3,300
Treatment room 環境好靚又優雅!

3)      Inspire男士星級護理療程一次,攞咗張 coupon送俾 Mr. Right歎,必定錫晒你;做面做身做機做按摩乜都得。【價值高達 $3,300
4)      Inskin $1,000 cash coupon,做療程即時減,無額外條款。
5)   Q&A 遊戲環節送禮,包括 Starbucks cash coupon及Mineral Care Body Peeling Gel......

報名方法:
請於10月9日至11日期間,click入以下 link 填妥簡單資料,被選中的會收到電郵通知呀 


***埸地所限只容女性參加。
若然化行妝嚟都唔怕,有專人幫大家即卸妝即試機。

多謝大家參加啊!
————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:

歐美韓注射美容變靚新招
現今注射式美容成分日新月異,由透明質酸、肉毒桿菌素至血清、聚左乳酸、幹細胞等愈趨廣泛,今期談論焦點不在用料成分,而是結集抵港不久的歐美及韓國最新注射法。
詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。