2011年10月20日星期四

狂食無有怕 vol 1

扮靚、覓食都係我興趣,依家可以寓工作於娛樂,真的很感恩啊!
我認,非常為食又大食,所以常寫食評又常寫千奇百怪瘦身法----
「食完又減、減完又食,好 enjoy 這看似極矛盾的循環呢!」
之不過,絕對唔係乜垃圾都會放入口!
常提點自己及身邊好友:「卡路里要吸得有價值,千奇咪亂喪食!」

最近被我評為有價值的新歡小食係佢哋,非常輕怡、低卡、健美,仲好食添;再唔寫分享,我相信幾日後會淨番吉樽、吉袋,想影相都無餡喇!

潤喉蜂蜜糖
蜂蜜糖--- 便利店大把啦,一盒頂盡十多元有交易,偏偏我淨係鍾意食呢款,仲要幾十蚊樽添!點解咁揀擇?因為成分靠得住:
早前亦介紹過此品牌的有機護膚品,及送出排毒美肌飲料,大家估到未?
係 Melvita 呀!法藉 founder 是養蜂專家,仲有專業團隊負責養蜂及提煉蜂蜜產品,品質具保證。查實一粒糖啫……support背景都咁誇張!
我好鍾意食佢哋嘅蜂蜜糖,至冧係低卡路里,不含人造糖、色素及防腐劑,為食都要健康至上。仲有好多種味道,如純蜂蜜味(我嫌略甜)、松樹汁液蜂蜜、尤加利樹蜂蜜 ,呢兩款蜂蜜糖都有薄荷feel,食落涼涼哋(唔知大家有無試過其他味呢?);唯獨嬴得我歡心係佢……
 Honey & Berries(約$70/150g),二合一味道有層次感,有蜜糖清甜混合莓的微酸,初初放入口味道一般,食到十秒左右愈嗒愈正,寫稿口痕就啪一粒,滋潤喉嚨仲可以放鬆心情,哈哈!
我估一樽有成近百粒,每日食三粒,都夠食足成個月。
大家口味唔同,記住去shop免費試勻晒先扑鎚買呀!

聽日會再介紹另一健美小食,請待續……

Melvita shop list:
IFC  1088A
Time Square  B237
K11  B203B

————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
讓肌膚大快朵颐的燕窩魚子餐
入秋又是進補的好時機,燕窩、魚子食材滋補又養顏,有誰不愛吃?!近代醫學界也力證它們多種功效,如何厚敷上面供給肌膚每個毛孔盡情的吃掉?詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。


沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。