2011年10月17日星期一

好用眼霜推介 Vol 1

先特此多謝大家週末出席 Yoko Tsang×Inskin 醫學美肌派對啊!
現場有我guest speaker仲有Dr. Leung,同大家分享咗好多醫學美容知識,有幸被挑選試做多部最新儀器的你們,仲即刻靚咗半邊面(另外嗰半邊點算呢....哈哈),本來兩個鐘的聚會結果延至三個鐘,確是非常開心的週末節目。

記得當時大家圍我狂問肌膚問題,耐何現場太多事情要兼顧,未能詳盡解釋,今日想補充其中幾位讀者提及有關護眼的:
Q:「想知有咩眼霜真係好用呢?」
Q:「上次買咗Glycel eye gel(因為你嘅blog買一送一),覺得都幾好用,但依家好似唔夠潤。」

何謂好用眼霜?
關乎你眼部有咩問題,缺水、皺紋、鬆弛、色素、水腫......大家須要唔同、價錢更加係大前題。
天氣開始轉涼及乾燥,eye gel 就會唔夠保水力喇,建議改用質地較滋潤的 eye cream。
最近,我覺得La Prairie White Caviar Illuminating Eye Serum白魚子眼部精華好好用吖,之不過......
早前去 Bali 我連用佢5日,已經 feel 到真係發揮小宇宙,有美白兼滋潤作用,改善到眼周暗啞、乾爭爭情況,但係標價成二千幾銀/15ml (我都係用tester咋),唔係人人捨得及有能力花費,所以不在我詳講之列。

Any other choice?當然有啦!
我會推介兩款,高低價格、不同功效,大家自己對號入座吧!

Age 30+推介
GUERLAIN Abeille Royale 殿級蜂皇嫩肌緊緻眼霜 $800/15ml
這眼霜是幾個月前推出,我已經用咗一半 (若然質地唔討好兼無乜成效,我晨早送咗俾人啦,仲試乜鬼吖,哈哈!)
先簡介主打成效:濃縮蜂皇精華有乜用?唔知大家有無飲過蜂皇漿呢,有滋潤美肌、抗衰老功效,我每逢轉季入冬都會飲番一個月;外塗具蜂皇精華的護膚品,道理相若,大前提是提供十足滋潤營養,修補衰老肌膚的「微撕裂」---即係蛋白纖維和彈性纖維受損致肌膚出現隙縫紋理;透過刺激細胞修復及拉緊底層蛋白質,可幫助改善皺紋和皮膚鬆弛,提升緊緻度。
適合對象:眼周極缺水肌膚、受乾紋皺紋困擾、下垂鬆弛、表層肌膚粗糙,通通都係衰老徵狀囉,作為持續修護最啱。

質地好滑易推,微微黏稠,於眼周肌膚表面形成一層啞緻的隱形薄膜,不油膩不會促成油脂粒,只須用少量keep到長時間滋潤感。
妝前用都唔錯,方法有二:
作為打底霜外,可以加少量混合遮瑕液,才以拍打方式塗在眼底,黏稠質感可以減輕乾紋,最緊要無起擦紙膠粒嘅情況。

這眼霜價錢屬中上,無計啦,肌膚衰老須花錢打救;明天推介另一款抵買for age below 30 之選,待續......
————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:

讓肌膚大快朵颐的燕窩魚子餐
入秋又是進補的好時機,燕窩、魚子食材滋補又養顏,有誰不愛吃?!近代醫學界也力證它們多種功效,如何厚敷上面供給肌膚每個毛孔盡情的吃掉?詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。


沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。