2011年10月19日星期三

TVB J2台《姊妹淘》載譽歸來!

上星期六是 TVB J2台《姊妹淘》載譽歸來革新版:
1 - 秋冬時裝展新姿

我在 Facebook 早已向大家披露,今次會以嘉賓主持身份客串拍攝--- 講美容又講時裝,trailer 預告片在上星期六,即我做分享會當日已播出(但自己昨晚才看到呢),大家有興趣請到以下重溫:
「潮界漫遊」
我背面件件都係 super brand 的當季 showpieces,仲未見街呀,帶大家先睹為快!
手拎秋冬hit item:fake fur!係我最愛白色呀!

想睇足版片段,記得留意今個六 8:30 TVB J2 台喇!

今日我將會拍攝推介轉季心水護膚品,精心挑選的當然是有gimmick、有妙效的啦,希望與大家分享獨特美容產品與 beauty tips。
其實每次拍攝前一晚仍會緊張,擔心表現未夠好,anyway......要好好休息了,唔想殘樣見人呢!
————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
讓肌膚大快朵颐的燕窩魚子餐
入秋又是進補的好時機,燕窩、魚子食材滋補又養顏,有誰不愛吃?!近代醫學界也力證它們多種功效,如何厚敷上面供給肌膚每個毛孔盡情的吃掉?詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。