2011年10月31日星期一

報名從速喇!「Burberry Beauty × Yoko Tsang 美妝秘技分享會」

心情好興奮啊!
下星期會舉行史無前例分享會,即將同大家再次見面……
繼多個護膚新品分享會、醫學美容分享會後,今次係乜嘢搞作?
終於到我的拿手秘技出場,就係教大家化靚妝----- 將畢生功力傳授,重點是「隱惡揚善」,即分突出五官輪廓、巧妙掩飾瑕疵心得等等。
哈哈,近來很久沒見面的朋友都好俾面話我容光煥發兼靚咗,因為皮膚食多得護膚品嘛,仲有至緊要係化妝技巧愈來愈高超呢!今次可以同大家分享化妝心得實在太高興了。

我每次與各大品牌 crossover 分享會,大家都踴躍報名参加,現場仲非常投入,feedback 是好玩又學到知識,bingo….. 正正是我所希望達到之目的,衷心感謝您們的支持!
相信今次分享會必定惹來爭崩頭,因為……..
登登登…..是都會女性必冧的時尚化妝大牌子 --- Burberry Beauty
上年抵港即掀起全城熱話,傳媒爭相報導,我能夠成為首位獲邀合作的 guest speaker,真是無限光榮,我的 readers 也自當能受惠呢! 
Burberry Beauty × Yoko Tsang美妝秘技分享會」
過程中大家可以自行試盡Burberry Beauty全部妝品,皇牌閃令base、透薄粉底、遮瑕工具、出色眼影、柔滑胭脂、潤澤唇妝……
Step by step 跟我化個靚妝,完成後在 Burberry Beauty 型格 backdrop 有專人幫大家留倩影添!
仲有,足以令大家開心到震的精采禮物送出
a) 當日,每位參加者可獲贈 Burberry Beauty 仍未作公開發售的唇蜜(Natural Lip Gloss)一支 價值$220,將會是全港首批率先試用的女士啊!
b) 最新出爐珍藏版迷你香水一瓶 價值$108,不止樽身靚仔,仲有內涵,香味清新得來很持久。
c) 免費個人化妝服務,價值 $400 (可隨時到 Burberry Beauty 專櫃享用)。
多謝品牌對我的 readers 如此厚意呀……thanks soooo much

現場買產品仲有限量版送,絕無僅有,只限當日咋:
當日即場買滿 $1,200 (妝品、香水、身體護理產品都包括在內),即回贈 $528 量版產品,嘩….等同半買半送呀!
限量版產品包括:
a) 就是我最喜愛的碎粉掃,這是品牌從不作公開發售的寶物,我早在《MORE》專欄內提及過,全靠佢至可以輕易將底妝 keep 得透薄又持久,可惜你有多多錢都買唔到嘅,唯獨今次的參加者才有機會擁有,我知成本都要四百多元呀!
b) 此外,是價值$108的迷你版唇膏,我見過真身非常可愛,似女士們尾指般嘅size,去party放入clutch bagfit
(想要齊以上著數,提醒大家出席前快D問定朋友姨媽姑姐有乜想買,夾分加大單價喇!)
----
今次參加機會實屬難能可貴,即睇以下細節,報名從速:
 Burberry Beauty × Yoko Tsang美妝秘技分享會」
地點 銅鑼灣祟光百貨 16 樓 SOGO CLUB
日期 2011118(星期二)
時間 晚上7時至9
(收工趕來驚餓親大家,開始前參加者可先享用三文治、各式小食、飲品等)
名額只限 22
費用 $250/位
***每位參加者可獲贈禮品總值 $728
***當日即場消費滿 $1,200,即可獲回贈 $528 限量版產品

你都想成為其中一位幸運兒?參加辦法如下:
- 請於 10 31日至111在我的《More Blog》 ---http://vipblog.orientalsunday.hk/yokot/?p=5079 留言想參加「Burberry Beauty × Yoko Tsang美妝秘技分享會」之原因,即有機會選中獲邀出席。
- 得獎者將獲官方發出之電郵通知,分享會當日必須帶同獲邀參加之電郵通知列印本,以供核實。

*** Burberry Beauty 保留是次活動之最終決定權。


————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:

香氣魔力 神奇美肌瘦身功效
大自然植物具有很奧妙的力量!結合美容神經學及嗅覺治療法,可以激發歡偷、放鬆心靈、深層滋養、殺菌淨化、增進血行、排毒瘦身……效果意想不到!
精挑細選幾款各具妙效的心水推介產品給大家試用,詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。