2011年10月26日星期三

免費名額:一次執靚塊面!

口碑遠勝廣告?!
假如有一個 facial treatment---「十個女性八個都話做過」、乜.com.com美容部落能輕易 search 到 bloggers 們盛意推介仲要高度讚揚、就連我在 BVLGARI 分享會都有幾位 readers 同我講呢個 treatment 點樣幫到佢哋……嘩,無收代言人費都代言人上身咁。
大家仲使諗因由?梗係好嘢至多人讚啦!
謎底揭盎:是 Reenex CPS 更生活膚療程」
假如你妳您是漏網之魚,仲未試過CPS威力,唔緊要,right time now……. 無條件有得免費做呀!(在此blog文尾尾,會有條link俾大家登記啊!)

「美容先鋒」呢個朵我受得起啊!就以這個 CPS treatment 來說,我是全港第一批有幸親身體驗,講緊的已經是約4年半前,當時我是在 Neo Derm Group office(Reenex是旗下醫學美容中心)定期做的,被邀請的傳媒美容人就似在診症室般輪流醫皮膚,一間房分批都塞滿人,每次幾分鐘的 treatment 都足以令我們開心(皮膚立即又白又滑) 又安心(為皮膚定時大掃除的震奮)

 CPS 更生活膚療程」是什麼?
即是醫學換膚技術,可能有人得悉是「換膚」,就會萌生以下幾個疑問,就讓我一一解答啦:
Q1) 會唔會太刺激,敏感肌膚受唔起呢?
坊間的換膚護理成分有別,不能一概而論。但針對這個 CPS 更生活膚療程」而言,會配合一個步驟,就是中和水基酸濃度,以獨有專利緩和因子的液體,調和水基酸的滲透速度,所以是非常安全,連敏感肌膚亦適用;加上專業治療師會因應每人皮膚狀況,以儀器作出評估,挑選合適的活膚濃度指標,如20(皮膚薄弱或易敏)30(角質層厚粗糙及暗瘡肌)

Q2) 換膚皮膚會否愈做愈薄?
No no,皮膚更生周期是28天,這段時期表皮角質層會因乾燥、環境壓力等增厚,所以每個月做一次換膚療程可幫助褪走堆積的老化死皮、暢通毛孔,不但不會令皮膚變薄,兼可幫助更生過程。

Q3) 換膚對於皮膚其實有乜功效呢?
換膚液中配合不同成分自不然具不同功效的!我認知 peel 最新科技是去皺,日後會同大家作重點介紹;而這 CPS peel 護理功效夠百搭,能改善過盛油脂分泌、粗大毛孔、痘痘、印痕、粉刺和暗粒問題,簡直係大包圍,相信大家難免總有以上皮膚困擾啊!

詳細講解Q&A後,相信大家好心急想知做呢個treatment有咩感覺,係咪先死而後生?點樣一次足以令皮膚瞬間大翻生?
先帶大家睇吓我做 facial 嘅 center,是 Reenex 新基地,太誇張喇,仲以為置身科幻片場景,坐擁 Time Square 353637樓,以旋轉樓梯貫穿,望晒全銅鑼灣同跑馬地靚景,美侖美換到暈;所以上星期我借咗呢個場地拍攝TVB J2《姊妹淘》,做外景講解秋冬護膚寶物,稍後再通知大家留意節目啦!

Treatment 前,是做皮膚分析,這部" skin evidence "儀器會不留情面踢爆大家的皮膚骨膠原流失殘酷實況。我嘅結果係點……
我面頰同額頭嘅膠原狀態,被治療師讚保養得好好,
看三角紋理排列緊密又整齊可知,yeah!之不過......
Oh,鼻位就唔掂喇,3D圖顯示像小山丘似的,
代表骨膠原流失嚴重且死皮堆積,一定要加緊搶修喇!
戴上呢條 headband ,似足周星馳扮傻角色,治療師話十個人戴上,九個都笑咗出嚟!
佢話我算係演繹得好正常喇喎(讚緊我?!)其實目的是防止酸性液體流出。
我的肌膚被評為搽上兩分鐘便可,隨即配合中和液,抹凈後,照照鏡,yeah......太耐無做呢個 treatment,真係好 miss 呢種感覺,皮膚瞬間白凈到似A4紙咁、好滑呀(大聲過湯唯)、鼻位粉刺浮晒出嚟,毛孔呼吸好暢通!
老化角質、暗粒得以一鋪清袋,當然要把握時機,隨即搽上多效維他命 serum(治療師特別為我加足料),
再厚敷保濕 mask 雙重營養滲透至肌底層。
成個 treatment 只須半小時,效果即時閃亮,
最正係一次見效,同埋唔使密密做,fit 晒 OL 們「快靚正」美肌宗旨。

Yoko's blog讀者無條件免費試做!

想免費體驗「CPS更生活膚療程」  完成後獲贈 Bioderma 皇牌卸妝水100ml (價值$79)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
後記......兩星期後進補:
骨膠原多少,決定肌膚紋理彈性細滑度,故此非常重要。
上文提及過我鼻位膠原流失嚴重且死皮堆積,當然要諗計搞搞佢,隔咗兩星期我就做埋HGF激活細胞增生療程」添,將高濃度人體生長因子精華迫入肌膚,刺激膠原自生
今次用的這部儀器,同我上年12月介紹過的「Bling Bling煥膚術」有所不同,它是 upgrade版。
過程是先利用精華液配合吸啜方法帶走老化角質及污垢,鼻及下巴位粉刺重災區會用機頭來回磨擦,看原先清轍的水變得污瀆了,代表過盛油脂及污垢被褪出來,可喜可賀!
此時肌膚 ready 在最好吸收狀態,到主角出場......
110 種高濃度人體生長因子+active4 精華液,激活細胞,刺激表皮層與真皮層骨膠原;
滲透在皮膚時會有點「吉吉哋」的,但沒有泛紅,治療師細心幫我重點做鼻及紋理部位,
目標 pump up 肌膚及收細毛孔。
最後就是敷上厚厚的精華素(又是特製加料版)+保濕面膜,
加強成分穩定性和效果持久度。


要知道皮膚骨膠原自生須付出心血歷程,絕非一朝一夕;至少做完呢兩個 treatment,我嘅皮膚顯著亮澤咗、光滑咗,又彈咗,上粉非常貼服,好好迎接 Fri 的拍片工作及即將來臨的多個美肌分享會。

————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
奧斯卡殿堂級Magic Facial
每年奧斯卡頒獎典禮,衆多角逐獎項的巨星、主持及頒獎嘉賓都會做呢個牌子的人手facial,才隨即上妝出席,證明具備超凡魅力!詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。









沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。