2011年10月25日星期二

得獎名單公佈:我的心頭好護膚妝品!

上星期的送禮活動,送出我喜愛的珍藏及護膚妝品,反應非常熱烈,多謝參予。
大家開心投入我的搞作玩意,我也送得特別 enjoy啊!
大家為了爭奪相片中心頭好都寫到長篇大論,咁精彩的鴻文,回顧時真係睇到目不暇給 (以下會post出來與大家分享!)
就當我三心兩意時,還是決定以寫得最好為得獎準則,今日結果公佈,恭喜以下 6 位得獎者,注意:
請click入:香港美容專欄作家 Yoko Tsang在 facebook 留下你的電郵,我會通知直接獎品到你們手上的方法啊!

第一份大禮:
MAJOLICA MAJOLICA
「極緻魔幻激長睫毛液」連閃亮眼影組合 【價值約$180
得獎者係你:Anna Yu
「我想要第一份禮物Majolica Majorca Mascara + eyeshadow. 試過很多牌子的mascara但效果都好一般好難達到廣告形容的美睫效果. 剛剛睇到Majolica Mojorca入圍Best Mascara Category競逐Cosmopolitan Best of the Best Beauty Awards 2011正準備買支Majolica Majorca嚟試試宜家Yoko又預備了這份禮物timing岩岩好希望得到這份禮物使我重mascara的信心呀!」

第二份大禮:
9°Beauty Kinka Gold Trial Set
金箔面膜試用裝 【價值約$479
得獎者係你:Ka Hung Choi
「我想要9°Beauty Kinka Gold Trial Set金箔面膜試用裝
我試過用其他品牌金箔面膜,感覺都好正,但價錢冇咁貴...呢款要成千五...所以都想用左試用裝先...
之前睇你個blog同’美肌瘦身秘笈’,再之後又響姊妹淘都見到你介紹黃金面膜,就知你真係衷心覺得呢隻金箔面膜係好用,我都好想試下…感受下神奇既功效, 我有響internet search, 9°Beauty口卑都幾好咁, 黃金面膜呢款黃金面膜可以改善暗啞膚色, 變得有光澤, 膚色唔再死氣沈沈,最重要係緊緻膚質,但價錢貴左少少, 希望可以俾yoko你選中得到試用品, 用完之後一定同各位分享用後感!」

第三份大禮:
Real Doll「色白肌」妝前底霜 【價值約$200
得獎者係你:Angel Leung
「嘩..好豐富呀..我想要第三份大禮:Real Doll「色白肌」妝前底霜
自問只係化妝既初哥..對於處理底妝部份始終覺得好難掌握..
好多時為左令面部睇落滑D..乾紋.毛孔少D.會不自覺越搽越厚>~<
如果再刻意遮埋斑斑就仲厚..@.@
成日覺得自己化完底妝好似個粉人咁..好假呀..
所以我好想要呢盒Real Doll「色白肌」妝前底霜..好想試下佢既神奇力量..
如果真係搽左佢已經滑D..毛孔細D..乾紋消失既話..就太好喇..以後唔使再怕會攪到好厚粉..變假人喇..
化妝最少係想精神D..我都想自己可以..好想試好想試呀..用左似素顏好吸引呀…
出年我會去日本影結婚相..如果試過好用..仲可以係個邊買埋返黎..係就好喇..^O^」

第四份大禮:
SP 復古設計旅行風筒 【買滿$1,000至有得送】
得獎者係你:Wing C Sze
「我想要「SP 復古設計旅行風筒」,原因是一來已經開始忍唔到屋企個風筒弱到要成15分鐘至吹得乾成個頭,二來我即將同男朋友結婚渡蜜月,如果可以用呢個咁浪漫ge旅行風筒,一定可以增加呢個旅程ge甜蜜回憶!三來佢仲要係Wella Professionals 旗下品牌,供 hair salon 專業用而且係限量版,集實力、美觀同珍貴於一身,好難唔想要啫!^^」

第五大禮:
美國 SESHA calming mask【每片價值約$80
得獎者係你:Sky Lau
「我想試美國 SESHA calming mask, 我本身最鍾意敷面膜, 因為貪佢夠方便, 本身面頰兩邊容易缺水, 依加的天氣開始入秋, 係時候做足準備工夫, 改善皮膚各種問題, 所以好啱我用~」

第六份大禮:
美國 SESHA calming mask【每片價值約$80
得獎者係你:Stella Lala
「Hi Yoko, 我想試美國 SESHA calming mask, 因為我面色較暗啞呀, 我去左做果酸peeling ar ,做完好乾, 極極需要full mask ar...個幾日用咩到好吸收添~.佢又可以滲透入底層, 真係好岩我呀~~!!~~!!」

————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
奧斯卡殿堂級Magic Facial
每年奧斯卡頒獎典禮,衆多角逐獎項的巨星、主持及頒獎嘉賓都會做呢個牌子的人手facial,才隨即上妝出席,證明具備超凡魅力!詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。