2011年10月24日星期一

新加坡試到返香港 直擊強效去皺新品!

當大家見到以下呢張相嘅景點,相信九成九估到我早幾個月前去咗邊:
Yes,是新加坡!點解去呢度?去食海南雞飯、肉骨茶、買虎標按摩膏?No no no......
重任是應 BVLGARI 邀請,前往新加坡率先體驗其最新成功研發的珠寶級肌膚重組孖寶。

早於8月中之行點解而家至解構?因為要落足心機連續試用兩個月,親見成效至分享,測試者仲有我媽咪(以表孝意,哈哈!) 實情是希望以不同年紀肌膚狀態看看這孖寶的功力。
安排入住的酒店 St. Regis,房間裝修優雅又具氣派,
淨係浴室都成二百呎,住到唔願走!
PR 非常窩心,surprise ---在床上放了小禮物,是用來盛載手錶的小索袋,
袋面印有 BVLGARI 字樣,好浮誇呀!也就因利乘便在該旅程化作我的小錢包。
會場是一間六星酒店的總統套房,只供名人入住,從不向外租借,
今次有幸感受瑰麗堂煌氣派,實屬難得,至巴閉係午宴設在......
呢間總統套房的露台是玻璃幕牆設計,個 view 靚到暈,
仲可以招待廿幾人寬敞的進餐,樓底高得很,香港久違了!
美顏主角出場:
() BVLGARI SECRET DE GEMMES SERUM
Wrinkle Smoothing and Skin Retexturing Concentrate
$1,250 / 30ml
(BVLGARI SECRET DE GEMMES CREAM
Wrinkle Reducing and Skin Plumping Cream
$1,150 / 50ml
-
這對孖寶是科研傑作,最大成效是針對大家唔想見到的衰老象徵--- 皺紋
活力扶桑籽萃取生長因子,活化細胞改善粗糙情況,保持柔滑年輕膚質
強效成份六胜肽改善膠原纖維和彈性纖維,從而撫平皺紋
創新玻尿酸粒子,保水量是傳統玻尿酸的5倍,在皮膚表面造出一個隱形的「網格」趕走紋理
即睇以下實證:
我現場見證呢個 result 真的很興奮,連續塗用精華素及面霜三個月,表情紋真的可以大大改善--- 減淺及縮短了,so amazing!立即用相機拍下來俾大家共享。
媽咪用咗足足兩個月,佢話虎紋好明顯係短咗,yes......無寫錯......係短咗,佢好奢侈攞嚟搽埋手背,覺得彈性好咗同埋滑溜咗添!
無須靠注射 botox,單單塗用產品成效也能如此顯著,確是日新月異的美容界奇跡,青春不老在我們這一代已經可以享有!



我於現場率先試用新品及拍攝工作中,被大會攝影師偷影咗添!
先用 toner 抹凈肌膚表皮層,褪走老化角質;然後塗上成分濃縮之精華素打好基底;再塗上面霜封鎖養份築起保護膜,建議配合微暖指尖按摩,促進血液循環和幫助營養滲透至皮下層。
別以為强效抗衰老護膚品必然又油又黏立喎!
大家睇吓我嘅手背----現場起勢咁塗用大量 serum+cream,一點兒油膩反光位都無,
feel到好soft又滑又彈啊!
Cream有兩種texture,由於我屬混合性肌膚,偏好較輕盈的;
乾性肌當然應智選 rich質感,築起鎖水屏障。


【BVLGARI Skincare Counter  金鐘太古廣場連卡佛】

————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:

奧斯卡殿堂級Magic Facial
每年奧斯卡頒獎典禮,衆多角逐獎項的巨星、主持及頒獎嘉賓都會做呢個牌子的人手facial,才隨即上妝出席,證明具備超凡魅力!詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。







沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。