2011年10月21日星期五

送您!我的心頭好護膚妝品

這幾天一直在忙,卻又忙得好開心的,除了拍攝工作,突然要試很多新 facial,還要籌備數個分享會;但幾忙都好,我都堅持每天更新網誌,因為我不想,一直追看的讀者,早上起來看到還是昨天的舊內容而失望!
上星期五說過會送給讀者一份「升級版活顏馥莓飲」,其實本應決定在星期一揭曉,晚了一點到今日才公布,實在不好意思呢,多謝你們參予!
得獎者係你:Tse Yee Ting (Clara) 
得獎原因:認真試飲過幾款美肌產品,更能在我facebook與衆分享感受。
請到香港美容專欄作家 Yoko Tsang,在 facebook 留下電郵,我會通知獎品給你的方法啊!


既然大家咁踴躍,決定加碼,再送多五份心水護膚妝品及一份限量版珍藏給大家啦!
這些都是我試用過很喜歡的,好東西也就希望與大家分享,參加方法很簡單:
只要到我的 facebook page 香港美容專欄作家-Yoko-Tsang,讚好,然後留言「想要以下邊份禮物,為甚麼?」
我會從中揀選得獎者,直接將禮物寄到你屋企。
老規則,禮物只會寄到香港讀者手上,香港以外的地址恕不郵寄!


第一份大禮:

MAJOLICA MAJOLICA「極緻魔幻激長睫毛液」連閃亮眼影組合 【價值約$180
Shiseido Group旗下有很多上架品牌,我覺得其實質數相當唔錯仲好抵玩,如專對付油性暗瘡肌的ettusais、平靚正潔凈面龐有「專科」,當然唔少得出色玩味妝品MJ啦!

我好鍾意MJ的眼影,夠貼薄又易上色,至緊要質地好價錢又抵玩($50蚊盒),每次去親台灣(平過日本)實忍唔住買多幾隻色做層次漸變眼妝;佢出品嘅睫毛液就深得我身邊幾位好友歡心,勁讚夠翹唔易drop
今次送俾大家嘅係:新設計扁梳型雙效刷頭,一邊掃出濃密豐盈、一邊掃出極緻纖長,最緊要效果根根分明,唔會聚埋一嚿嚿,是最常用的黑色啊;細心位是美目組合連埋襯到絕華麗眼影,秋冬季big hit啡銅金色,仲有微閃粒子,妝效自然也能令眼部輪廓看來更深邃。

第二份大禮:
9°Beauty Kinka Gold Trial Set金箔面膜試用裝 【價值約$479
想當初,我未向大家公布研究黃金 facial 的成效時,其實早就在日本公幹之行按捺不住其著華包裝誘惑,帶了兩盒體驗版回港率先試威力,內有六片長方形金箔面膜片及一支試用版Gold Nano Lotion,用來貼上黃金面膜後,再導入肌膚之用。
相信經我在專欄、電視台、blog文跨媒體分享後,有很多人都已經知道黃金護膚的好處,無奈價錢不便宜,這次就正好,可免費讓你淺嚐黃金敷面的瞬間亮肌神奇功效,看誰是幸運兒啦!


第三份大禮:
Real Doll「色白肌」妝前底霜 【價值約$200
一個步驟能令殘樣起死回生?呢款makeup base就可以喇(使用時要有技巧)
我在東京買了幾盒送贈好友的,家陣送一盒俾大家啦!
暗啞泛黃、毛孔粗大、乾紋暴現都公認為殘樣元素,想踢走它們?在護膚理念上當然非一朝一夕,但在化妝層面上的而且確可瞬間讓夢想實現!化妝步驟最忌玩層層疊,先底霜、補濕粉、又遮瑕膏、再乾粉,齋聽都知出事!要掌握箇中自然貼薄最高境界絕非易事,但凡事總有例外,呢盒magic product- Real Doll「色白肌」,就能輕易讓面部幻化成瑭瓷肌般perfect skin,此霜狀質地像是軟雪糕、色澤尤如雲呢拿,一抹一塗仿如為肌膚披上一層薄紗,霎時間毛孔乾紋隱形、膚色白皙、觸感柔滑,看來無瑕細緻,完美肌膚狀態似足無添加天生麗質模樣,無懼素顏自信心番晒嚟!在日本當地推出,即成鎮店熱賣No.1
用法:完成日常保濕、防曬護膚程序,便可以手指沾取少量「色白肌」輕抹印開,單塗已能達致滿意修飾效果;若然追求零瑕疵,可再撲上two waycake

第四份大禮:
SP 復古設計旅行風筒 買滿$1,000至送
SP Wella Professionals 旗下品牌,供 hair salon 專業用的,有 hair treatment又有洗護髮產品;呢個限量版風筒個outlook極得我歡心,一見鍾情,所以當時為咗得到佢,焗完油再買咗幾支color save shampoo and conditioner(送埋俾媽咪),湊夠數先至可以擁有咋!
我決定……與其只當作擺設,倒不如豪俾支持我嘅readers,希望你會好好善待佢啦!

第五及六份大禮:
美國 SESHA calming mask【每片價值約$80
呢款 paper mask 大有來頭!曾連獲兩届「歐洲整型醫學會最佳產品獎」,巴閉在其傳進皮膚技術,營養可直達基底層。
有咩護膚功效?抗氧化和抗醣化,簡而言之即係抗衰老囉,主要成分葫蘆瓜精華、尿素、肌醇等等輔以增加彈性、水分、去皺。質地非常特別,是透明軟膜,似啫喱feel,可以輕易撻住皮膚,用後粗糙即時減退,之但係眼位剪裁實在太差了,只得一條線般開口位,相信憶蓮或敏聰對眼至fit in,我要用手斯文地撕開至可以覆蓋,太大力又唔得喎,會扯成兩截,試過爛咗!

————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
讓肌膚大快朵颐的燕窩魚子餐
入秋又是進補的好時機,燕窩、魚子食材滋補又養顏,有誰不愛吃?!近代醫學界也力證它們多種功效,如何厚敷上面供給肌膚每個毛孔盡情的吃掉?詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。


沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。