2011年10月14日星期五

謝謝你的愛!送你巴西莓!

昨天收到幾位讀者的熱心留言,話俾我知,我特登搵朋友從台灣送回港的「活顏馥莓飲」,其實在香港一早有得賣!
Oh,早知就可以快D keep 住飲啦!
當我從手機看到大家的留言,我第一時間就去萬寧睇過究竟,果然,各位的資訊都比我靈通,哈哈,活生生一盒盒升級版「活顏馥莓飲」就放在我眼前!
好吧,誰先誰後也不要,好的東西我都會付錢支持,所以我特登買多一盒咁多,送俾呢度的支持者。
呢盒就係我噚日買的香港版,同台灣版的不同之處,
係無咗代言人小S個樣,即係話香港版係冇代言人喔!


點先可以得到我呢份小小心意禮物呢?
So easy----請去我的 facebook page,先"Like",再「留言」。
問題係:
你哋試過咩美肌飲料呢?
快D點擊呢度參加:香港美容專欄作家 Yoko Tsang




名額一位,可以免費獲得一盒14支裝的白蘭氏升級版「活顏馥莓飲」(價值$238),足夠完成整個療程,試試美顏效果如何呢!
***我會搵專人將獎品直接送到你府上或office,只限送往香港地址呀!
多謝參加。

————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
歐美韓注射美容變靚新招
現今注射式美容成分日新月異,由透明質酸、肉毒桿菌素至血清、聚左乳酸、幹細胞等愈趨廣泛,今期談論焦點不在用料成分,而是結集抵港不久的歐美及韓國最新注射法。詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。