2011年10月13日星期四

期待……新世代「抗氧化果王」飲料

時光倒流半年前,即三月份,我寫咗一款外形似啞鈴的加州紅石榴汁,以朋友 Polo 膚質大大扭轉的實證公告它有效肌齡逆轉,加上我喺 BVLGARI Beauty×Yoko Tsang 美肌分享會上無私的透露,搞到呢個牌子成日斷貨仲加咗價添(我真金白銀追飲)angry……(但心底裏還是多謝大家的信賴) haha
身為扮靚達人又點會咁易屈服,恰巧上個月同營養師朋友G傾談,無意間知道強中自有強中手,原來「抗氧化果王」個朵已經俾人爭奪了,紅石榴都要靠邊企,我即刻追問到底,事關抗氧化等同抗衰老,有邊個唔想青春永駐呢?!

究竟答案是甚麼?即刻透露俾大家知:
登登登……呢款巴閉果王叫「巴西莓」!未聽過喱?我當時都咁諗。
解構前,先 point out 佢對皮膚莫大裨益的實證數據。
巴西莓含極高花青素,及其他抗氧化元素,所以抗氧化指數是No.1高達102,700,能夠對抗紫外線和游離基侵害皮膚;抗氧化功效是紅石榴的22.9倍、紅酒的28倍、蘋果的34倍、甚至是綠茶的82…… 吓咁勁,我知道之後即刻四圍搜索。
點知原來香港無新鮮巴西莓賣,只有提煉出來的果汁和果醬,可惜的是有效成分少又有添加色素和糖分,咁唔健康,no way….. 咪擺入我個口。

網再查,恰巧搵到佢:
佢係小S做代言嗰款白蘭氏「升級版活顏馥莓飲」,除咗主角巴西莓(產自亞馬遜雨林來) ,仲加入四種天然果莓---野櫻莓、黑加侖子、紅莓及藍莓濃縮成分(抗氧化功效爆燈啊,正) 成分全天然、不添加防腐劑及人工色素,合晒我要求;加上相信無人不曉的白蘭氏出品,令我有即飲的衝動,but….. 竟然係台灣至有得賣,點算?

1盒共14支裝,設計兩邊備有手挽布帶方便拎呀!
當時即刻 email 托住在台灣的好友G來港時「順道」抬一盒大裝俾我(其實好鬼重),共14(約二百幾蚊),可以試飲半個月療程。盒上說明連飲14天就可把握美肌功力,因為新細胞生長的首14天是決定細胞健康成長的關鍵,我建議女士們 完開始飲,體內潔凈最吸收。

味道又係我至 like 嘅酸酸哋,好醒神,聞上來有芳香莓味,
入口最感受得到是黑加侖子味,扭開蓋即飲勁方便,每日一支。
至於效果如何?我希望嚟緊有機會連飲兩個月至再告知大家。

其實當見到白蘭氏呢款美肌飲料真身,突然勾起我回憶,係喎,在銅鑼灣上樓美容小店見過佢踪影,可惜的是水貨,品質沒保證,又驚係假貨(前幾日新聞報導香港西瓜都有假啦) ,話晒係飲落肚真係唔敢亂嚟,加上當時唔知呢款健美飲料抗氧化成分咁勁呢!

而我飲緊呢一款同市面上賣緊的並不相同,這是含有巴西莓的「升級版」,市面上的並沒有含有巴西莓,絕對有所不同。不過我知道呢款升級版,就在明天正式在港有得賣,我唔使再搵我的台灣朋友幫手,就可以在香港買到了!
————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
歐美韓注射美容變靚新招
現今注射式美容成分日新月異,由透明質酸、肉毒桿菌素至血清、聚左乳酸、幹細胞等愈趨廣泛,今期談論焦點不在用料成分,而是結集抵港不久的歐美及韓國最新注射法。詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。





沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。