2011年10月4日星期二

瘦面短片示範!

先揭盎,後睇文!
多謝大家熱烈參加上星期的 Melvita —有機草本淨肌精華飲料」有禮送,大部份留言都超詳細、兼有heart,你們交心我交力,爭取加碼多兩個名額即共免費送出12盒,以下被挑選的lucky winners 將於這幾日內收到官方電郵,恭喜!【Janice,Terry,Candy,Orange,Ann,Ting,PSY,Angie,呀芝,Sugar美少女,Winnie,Stephen】
---
好喇入正題,再續昨天講及的 gimmick美容新品!
首先,要特此多謝讀者Candy(Tong Tong),昨天看罷我的blog文後隨即留言:「YOKO, 報料呀, 太古城DERMAGRAM有八折, SALES姐姐話暫時做到16/10喎~」
謝謝妳的窩心提示啊!


Derma V 全效纖面限量套裝體驗價$590/(原價 $690),
如Candy所言,呢兩個星期去太古城買咪即係有further discount!

試用後感覺係點?也許大家會challenge我,你塊面都已經夠瘦啦,做測試人辦有何說服力?
那就太不了解我呢!
皆因我喜歡宵夜時喝大碗湯,或大杯檸檬水,早上醒來難免眼腫腫;早前到峇里與23位好友同住villa,連續四晚在池邊玩到天昏地暗,睡眠不足,排毒亦欠佳,面部水腫問題自不然浮現,這些時侯就是最啱一試產品功力!
纖面精華質地潤而不膩,適合配合按摩動作,我好勤力呀,真係拎住佢哋當寶,連續一星期早晚都按面頸及眼3分鐘,每次做完皮膚觸感暖暖的,像是從裏面暖出來,相信是成功促進血液循環的良好感覺,雖則未至於如廣告所言咁神速見效,但用耐咗又好似真的有減退浮腫感覺,尤其是腮側部位最有feel,加上按摩有助吸收,令皮膚表面更軟滑,隨後妝效更貼服是 bonus


想知如何幫面部去水腫、減淡虎紋、排走毒素、縮小眼袋?
即睇以下短片,有我親身示範講解啊!

Dermagram醫學活膚專門店
太古城中心永安百貨地下  2907 0681
鑽石山荷里活廣場2279B  2955 9386
————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:

GimmickFunny心水美容品
為了提高這群懶女人的扮靚意慾,讓我搞搞新意,推介富趣味性又具實用性的心水美容產品,定必能提高大家的護膚興趣。
詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。