2011年9月1日星期四

公佈得獎名單!推介眉鉗天王 Rubis Switzerland

未睇內容前,登登登…….公佈得獎名單!我實在太興奮了,大家留言非常有心思,係好好好難取捨……
結果收到60個留言爭3個位,即百分之五中獎機會比率,起碼易過坊間抽獎啦
好喇,公佈免費體驗價值 $2,5999°Beauty Kinka純金箔面部護理」得獎名單,當然唔少得睇埋佢哋嘅精采分享。
三位幸運兒是:Flora、Jessica、Yvonne

Flora:「Hello Yoko,
又係我呀..九月新娘子呢!上次參加Glycel x Yoko facial 雖然沒有被你選中,但好開心有二位姊妹可以靚靚地享受!
媽咪己經買晒嫁妝金飾比我結婚用啦!我想不到金可以戴,仲可以做facial .好想試下金箔facial 的威力,因為這陣子為了prepare wedding 搞到皮膚好暗,不剔透!
希望今次你會選中我啦!如果結婚當曰有你結婚那時的皮膚質數就好了!」(揀你原因:說話大方得體!加上黄金勁在急救暗啞倦容,重要日子前做效果實開心到暈呀!恭喜你結婚開開心心呀)

Jessica:「有人覺得戴金老土, 但戴住金面膜, 我想會很型, 如果這禮物是在Halloween期間送出, 我一定戴住佢出遊呢! 因為太貴, 唔捨得除呀, 哈哈! Honestly, 從螢幕上見Nel Nel敷完金箔面膜都即刻young晒, 如果做埋成個金箔面部護理未好唔得了? woo….想下都已經興奮….!
好多謝Yoko為我們爭取這份厚禮, 就算我最後不入選也鄧人開心哦 : )」
(揀你原因:因為你應承敷金面膜遊街,Halloween會送多片俾你!)(haha....相信9 Beauty老板好疏爽)


YvonneHi yoko,

我想獲得 9°Beauty Kinka純金箔面部護理的原因好間單,九月十四號係我去關島結緍的大日子,唔知點解我已經好勸力去美容做Facial但係面部還是很乾同埋有暗粒仲有D暗啞,如果能獲得 9°Beauty Kinka純金箔面部護理解決呢個問題,我就可以以最靚既一面去完成人生大事啦!!
(揀你原因:除咗因為恭賀你big day,仲有咁橋我9月尾都去關島參加朋友結緍,緣份...就俾你靚啦!)


***以上幸運兒將會收到9°Beauty方面的電郵通知,告知領獎方法。恭喜晒啊!
特此非常感激贊助商 9 Beauty 及 9 Spa (9 Concepts 集團)

入正題---- 眉鉗天王!
上星期六,專登走去尖沙咀,主因為咗全港最讚牛丸王
德發牛丸@尖沙咀海防道街市
現場食完,仲買咗廿蚊未煮的拎走,哈哈.....我實在太為食!


此外,當日重點之行是到 Joyce Beauty,就係為咗買 Rubis Switzerland 眉鉗。
Rubis Switzerland 有幾勁? 鉗鋒打磨細膩,一夾、條眉毛走唔甩、鉗到實一實、一拔,包保連根剷除,拔眉過程快狠準,保證唔會折斷或回彈;相信拔眉門外漢用 Rubis Switzerland,都會變修眉專家,即唔會痛呀!

上網搜尋 Rubis Switzerland 的消息,全是外國料,本地介紹文只得一文,就係 MORE 另一位紅人blog主 Michelle Lau!顯示唔係太多人認識 Rubis Switzerland 的來歷,亦唔多知佢係寶!

我認識呢把眉鉗,緣於很多年前,Bobbi Brown PR 所送的一支眉鉗,睇真D,正面除了刻有 Bobbi Brown 的字款,背面還有 Rubis 的大名,原來係別注非賣品。
呢把眉鉗只要保養得宜,唔好跌落地整崩鉗頭,真係可以用足一世,可惜我天生人馬座不拘小節,第一次唔小心跌落地,好中唔中跌崩個鉗頭,鉗口夾唔實條毛,立即廢去「畢生功力」!
後來很難得才再獲贈此「神兵」,PR要安排由美國送抵港,我立定決心定當保養妥當,可惜都係天意弄人,陪咗我3年,上星期意外遺失,最終寕可自行去 Joyce Beauty 購買,再續前緣,盛惠$290,始知原來兩年都冇加過價,提提大家用 HSBC 白金咭仲有九折,慳咗一碗牛丸米粉嘅錢!

佢有幾好用?睇下以下兩把眉鉗的比較就知一二:
眉鉗頭一鋒利、另一超鈍。
「公仔頭」眉鉗係我幾年前同名化妝師 Annie G Chan去關島工作時,為了在冇嘢買得落手的地方夾硬 shopping,而貪其公仔頭得意,花了 US$5買的。公仔頭基本得個可愛樣,超鈍唔實用,要好出力夾實去拔起條毛,好多時仲會失手....so bad!
而 Rubis Switzerland 基本上連毛孔上輕微凸起的黑頭粉刺都一樣話拔就拔!完全係貴得物所價值!

最後一點要讚 Rubis Switzerland 夠潮,我買的波點款已經算普通,佢仲有鍍金、圓點挑通、黑色拋光焗漆、塗鴉、鑲閃石,價錢都係 $290-$320 之間!

——————————————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
美麗神話 營養水新力軍
很多讀者覺得混淆,不明傳統爽膚水toner與現今冒起的營養水treatment lotion,有什麼分別、怎樣使用、功效差別等等,就讓我在此拆解過中微妙關係,詳情 請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。