2011年9月6日星期二

男士護膚(終) Our best choices!

一連三篇 blog 講解男士護膚,一反 beauty blog 重女輕男常規,然而,不知有無悶親大部分女性讀者群呢?
最開心係呢幾日我個 facebook:香港美容專欄作家 Yoko Tsang (可click入),又真係多咗男性 like喎!




繼昨天心水推介----
對抗暗瘡、油脂、粉刺潔面+爽膚
去印、去皺精華素
今日當然還有我與他都 like 的面霜及護眼推介:


保濕、降火:面霜

Dr. Andrew Weil for Origins 靈芝菇菌升級健膚乳液 $600/50ml 
推介男士們用此乳液,大前提是爽啊!雖然無話 oil free,卻滑得嚟超易吸收。女士們混合性偏油也啱用。
穩定肌膚細胞健康,具保濕舒敏鎮靜降紅之成分,如麥糠、向日葵籽萃取、燕麥、靈芝、冬蟲夏草等,可強化肌膚細胞防禦機制,滋潤及延緩衰老。


他使用後感:用少少分量就夠搽全面,慳時快捷;討好是非常清爽,一點油膩感都無;軟膚感覺明顯。」
使用後感:「除讚同他以上所講觸感,最重要是可以降低敏感發生,撲滅皮膚熱火,無啦啦痕癢、泛紅時用最啱,嚟緊轉季我都會再用番佢一輪。」


清爽薄膜:眼啫喱
GLYCEL Enhance Eye Gel $620/ 15ml
我獨家 offer 俾大家的買一送一優惠,一星期前已經完滿結束喇!咁抵買,除咗品牌送我一支 for trial,我屋企當然有多兩支珍藏啦(係他要求買,not me,因為好啱feel喎!)
以植物成分為本,發揮滋潤及收緊眼部肌膚的特性,蘊含微生球體、維他命A及透明質酸等精華,能改善眼袋及眼部浮腫現象,適合眼部開始出現浮腫及鬆弛肌膚使用。



他使用後感:最怕眼霜黏立又油,只願意用質地極至清爽的啫喱;呢款爽得嚟也有保濕效果,搽完紋會好似淺咗,ok good吖!」
使用後感:「他當然可以口響愛清爽的啫喱 eye product,因為普遍男士眼部問題不夠我們嚴重,梗唔識驚。我還是須要質地較滋潤的 eye cream 救眼,呢支 eye gel 留番俾妙齡少男少女用吧!」



——————————————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
臨床實驗 我的強效食療
我推介的每道食療也同樣具驗證、具口碑,持之以恒保證必見妙效!主題是超級抗衰老嫩膚、養顏修身降膽固醇,及舒解皮膚敏感解毒。詳情 請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

1 則留言:

  1. 唔該寫多D關於男性護膚保養的資訊啦, 坊間這類資訊實在太少了. 謝謝!

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。