2011年9月14日星期三

「黑色面膜」gimmick!

噚晚食飯睇電視,見到廣告sell黑色面膜,係 POND'S 近期主打,配合賣到行嘅口號--「以黑吸黑」,相信大家都想知得唔得!
既然我都用咗幾次,不如同大家分享吓啦!

 POND'S雙效淨白面膜 $79.5/100g
主要成份:含孟宗竹炭精華吸走毛孔內油脂及污垢、高嶺士軟化角質層、維他命B3亮白膚色。
假如皮膚對於磨砂及 peeling 摩擦動作會太刺激,此類深層清潔 mask 便大派用場,可以溫和地幫助帶走藏在毛孔裏的污垢。

 以前敷 paper mask會嚇到愛貓 Bubebu 用閃避眼神對待我,
依家習慣晒,我敷到五顏綠色佢都無反應喇.....哈哈!
面膜打正「以黑吸黑」的旗號吸走污垢,達致美白,
結果效果係點?
實情我會話此面膜係「非黑即白」,何解?因為敷上面似抿緊泥水,是灰色並不是黑色,結果亦未能令膚色即刻透白,這點其實相對而言不重要,因為我根本無期望過靠敷佢而白淨,目標是為求緊淨功效,這點達標吖,敷後皮膚確係乾爽咗,毛孔潔淨咗,證明可以去到油脂(基本上泥狀 mask 都做到,如 Borghese 著名的海洋礦物泥,good 但較貴),仲有柔軟觸感 bonus
我是混合性皮膚、加上夏天又熱又濕、仲化妝加防曬,基本的清潔功夫要做得特別好,至怕暗粒連環埋面;因為價廉,所以每星期兩次主攻用嚟敷身--心口和背部,可預防粉刺減少暗粒嘛。

使用此深層清潔 mask 時緊記避開眼睛周圍、髮際、唇部,因為敷至5分鐘已經好乾好繃緊,敷夠10分鐘會有裂紋,跟著過水便可。

「黑色面膜」始創者!
其實全球第一款黑色美容面膜,係上年登場的 KOSE清肌晶美白黑面膜:

藥用是KOSE這條line賣點!添加漢方植物萃取成分:黃蓮萃取液(去除皮脂)、
薏仁萃取液(保濕)、牡丹皮萃取液(保濕及柔軟)、
當歸萃取液(保濕)、河原蓬萃取液(保濕)。
這黑面膜賣點大同小異,是清黑頭及展現透白素肌。
用法則有點不同,擠出來是黑色液體狀,塗上面有少許清涼感,不單單是敷上,待乾後,可以整片撕取下來扮人皮面具。
使用目的是撕下來連帶粉刺黑頭一拼乾脆扯走,可惜力量有限,未能大快人心,保濕效果較賣點出色,太矛盾了,我寕可買兩支功效各異的面膜,總好過一支標榜multi purpose,但結果兩頭唔到岸呢!
價錢 $150 / 80g 

—————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
「魔法三色珠」拯救缺水老化敏感肌膚
我是醫學美容長期追捧者,touchwood從沒連鎖乾敏微狀發生,因為懂得慎選最高效益之皮膚補品。除了早前專欄提及的皮膚科醫生盛讚得獎防曬王,我還有美肌法寶,那就是「魔法三色珠」詳情 請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。








沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。