2011年9月28日星期三

峇里最終回--歎世界

預告......今個星期又會有禮送大家,記得密切留意啊!

一連三日在此分享了我喺峇里吃喝玩樂之旅,結果這幾天收到的來電,八成人第一句話都是:「知你去咗峇里,好似好好玩咁喎!」哈哈,我的行踪大家也瞭如指掌,多謝你們每日到此一遊。
今日,一反我寫blog作風,少字多相,皆因想用靚相帶領你哋忘卻工作壓力,跳出香港鬆一鬆。
此行無憾全因去咗以下呢處迷人地......
Let's go to Bali BVLGARI Resorts......
到喇!可以企喺呢個正門影相,之前要先過兩關----雷達及大狗車檢,非常森嚴。
拾級而上,是四周開揚的大堂,俯視無邊無際天海景色。
登記後,有專人揸車載去每個地點,泳池、餐廳、spa,我諗數得出只係用腳行咗廿步內!
Amazing!泳池水與藍天連貫起來,大家係咪好想跳入去呢?
泳池另一邊係咁樣,非常繽紛,喺香港難得一見,襯晒我條桃紅色印花 tube dress呀!
泳池邊有多張大床攤抖,爽呀!

泳池附近就係餐廳---呢個情景實在太 crazy 喇,高踞臨下望海令食慾大增,
哈哈......我本來已經超大食,加埋非常高水準的烹調,
結果呢餐食到激飽,之後立即趴低做按摩,oh......
賣相一流的鱸魚拼虎蝦、冬蔭龍蝦湯、甜酸沙律、牛柳拼切角薯。平均消費 HK$350/人
食食吓,突然有隻馬騮擦身而過,喺我面前表演飛身跳樹,
我覺得超搞笑,卻嚇到好友 MoMo 大嗌,
好在我哋無帶「百佳」袋,唔會引咗佢撲嚟搶.....哈哈!
我哋個肚完全無機會消化,因為食完以上豐富一餐,又即被安排上車去呢度---- 按摩facial亭園。
嘩,好有情調!浸浴水壓缸藏在地下,窗外是一片草地。
呢度有近十款按摩,我當然揀古法穴位推按,舒緩筋骨疲勞,
非常到位,讚!我按了半小時按捺不住睡著了。
其實呢間係雙人房,我與好友一齊做 massage+facial,nice!
全人手按摩通面部淋巴,我玩足咁多日又捱夜,排水排毒啱晒我。
 滋潤抗抗衰老 facial 梗係用 full set BVLGARI 產品啦,留意右下角是我至愛注氧 mask;
至 於body,佢哋幫我用品牌 ESPA,很多國際著名酒店也用,
純天然植物成分氣味芳香,特別 relax!
-
在BVLGARI Resorts簡直係女王級享受啊!
-
後記:玩嘢飄浮相!
+鱼眼影像效果


噚晚試食串燒新店,朋友們已急不及待相約下次出 trip,目標 1 月韓國滑雪+購物+喪食,超期待!
————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
移形換影 變走粗糙肌膚
皮膚粗糙,須靠長期作戰悉心護理,若想一時三刻於重要約會時散發平滑明亮健康肌膚,修護妝品法寶幫妳願望達成。
詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。