2011年9月27日星期二

峇里是天堂與地獄!

 如果要我形容峇里,答案係一個天堂與地獄二合一的旅遊區!
唔計旅程的頭尾兩日搭飛機,中間三日我去過 Conrad BaliBvlgari Resort 同 Ayana Resort,全部都係美不勝收的全球最佳旅遊勝地之一;不過峇里的另一面貧窮及醜陋,真係嚇親唔少人。

例如貧窮所帶來的人性醜陋,在整個旅程上不停遇到:
Case 1:
第一日,我們在找換店將帶來的美金換成盧布,就發生偷龍轉鳳呃錢騙案,真係睇警訊都無咁精采。找換店的人居然可以當眾將錢變走,變走美金又得,變走盧布亦得,勁過森美變魔術,明明親眼加親手點算,騙徒都可以從中扒走紙幣,直到離開後再點數,發覺少咗張100美金才知中招!幸好我們人多勢眾,一次過23人晒冷講數理論,絕對唔輸陣,冇警員疏散都唔會罷手,所有被騙金額先可以完全取回。

Case 2:
其次係大部份餐廳都係騙徒!大家有冇發覺我們第一餐午飯居然要 $300位,實在係香港的中高級消費額,去到峇里平民區,又唔係在酒店消費,點解都要咁貴先?
後來至發現,幾乎所有餐廳俾遊客睇的 menu 都係原價的5-6倍,我地仲要到最後一日先發覺!事緣我們請酒店員工介紹一些他們當地人平常會去的好味餐廳,問清楚每人平均消息只需 HK$50,點知去到一坐低,叫支可樂要 HK$27!點可能會係當地人(平均月薪 HK$1,000)消費得起?不再妥協,即撇,最後終於搵到間老實餐廳,暴飲加暴食才 HK$75023人除開 HK$33一位,唉,之前受騙真係唔抵!

地獄中的天堂,要到真真正正的 resort 才找到!
Conrad 固然美麗,Bvlgari Resort 的華麗是世間罕有,我在那裏消閒了整個下午及晚上,其間所發生的事將有專文介紹。
最值得推介是到 Ayana Resort 的 Rock Bar 欣賞日落,是一生人必到的勝地!
為何 Rock Bar  Rock Bar
因為它建於懸崖底下的岩石上,訪客都必需經酒店的覽車下降而到,
聽著海浪拍打岩石的聲音,欣賞朝夕之交替。
可惜,排隊搭覽車的人太多了(看我背後那條隊只是6分1人被攝入鏡咋),
我也沒有這份耐性等候。
選擇在懸崖上拍了不少日落照片,其實懇崖上下的景觀都一樣,
我也無謂浪費這些時間。
在這 Ayana Resort上也有一間教堂,當日已經有三對新人行禮,
我稍嫌這裏較熱鬧 (太近 Rock Bar 排隊位置),沒有 Conrad 的一份恬靜;
附近草地可以安排晚宴,確是浪漫至極,是一生人難能可貴的結婚理想勝地呢!

在 Conrad Bali Infinity Chapel 參加好友 Fanny&Benny 的婚禮後,我哋搭了半個鐘車程去 Huu Bar 晚宴。
呢間係當地一間 hip bar,食完飯仲可以clubbing
推介俾即將有機會去峇里的你,一定要試吓!
露天草地仲有幾張大床任你「訓」住 hea,
無聊玩人肉層層疊遊戲,猜輸墊底,crazy
旅程大合照,chok pose!

————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
移形換影 變走粗糙肌膚
皮膚粗糙,須靠長期作戰悉心護理,若想一時三刻於重要約會時散發平滑明亮健康肌膚,修護妝品法寶幫妳願望達成。
詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。