2011年9月26日星期一

在峇里被迫隔絕的世外桃源生活

Hi,大家好!我返嚟喇!
峇里不愧為人間絕境世外桃源,基本上,我五日四夜所座落之處,係上唔到網的!
對於我這樣一個與網絡息息相關的人,「網絡毒癮」之深,真係上少一刻網都周身唔聚財。
上星期幾天,連累我無得寫 blog 實在非常不安,身邊人於這五日四夜裏用同一番安慰說話:「就當這五日係一個無牽無掛的假期,盡情享受吧!」
但我實在不能忍受,明明一間講明有「wireless board band connection」的高級 villa,WiFi 係有,但另一端居然係幾天都斷線、或間唔時以56K龜速接駁 (想upload一張相都激到頂唔順),實在係這個旅程的污點!!
以下幾天的 blog 儲了我相當多感愛,要盡情爆發,長篇大論呀!

話雖如此,這間位於 Jimbaran 的 Gending Kedis,的確是不錯的選擇,何況我們一行廿幾人,要book 到幾間 villia,安置我們這班難纏的「世外奄尖高人」,當然要有相當功力!多謝好友 Miffy早於大半年前的悉心安排啊!
帶大家睇吓villia環境:
每間Villa都係樓高兩層,高樓底大睡房,此為大廳嘅一部份,非常寬敞。
擁有私家泳池亦係必備條件,晚間成為朋友們聚集猜枚飲洒嬉水池。
我抽籤贏咗入住至豪至大的 master room,浴室內設有私人浸浴區,
我早就帶定L'occitane 天然浸浴梘,
幫助舒緩肌肉、排走毒素。
可惜間 villa 太多蚊蟲,原來呢個缺點幾乎係成個峇里的通病,噴咗蚊怕水,點埋蚊香,睡覺時手背因為突出棉被外便中招;好友May最惹蚊,面頸數埋近乎十撻,慘慘慘,相信亦多得佢捨己為人,引晒D蚊咬佢至咬少咗我哋,哈哈;除咗蚊,呢幾日真係見得最多昆蟲,過百隻烏蠅,仲有近十條 agnes b,驚驚驚!

今次峇里之旅,一行廿幾人就係為了參加好友Fanny &  Benny的婚禮,成班好友出錢又出力,將峇里玩到反轉咁滯,變成私人派對一樣!
婚禮位於 Conrad Bali 的 Infinity Chapel,參加盛會前我們先到 Conrad 附近的印尼餐廳醫肚,
呢餐係全個 trip 最最最好食嘅......
第一次食正宗印尼串燒,真係好好味呀,雞肉嫩滑兼多肉汁,
配上正宗印尼沙爹醬,甜而不辣;
燒豬肋骨,燒好之後再放上迷上炭爐熱住上,食到個個停唔到口!
真係喺香港從未食過咁高水準的。
My favourite 燒魚亦係一流,甜酸醬料調得非常好味,帶起鱼肉的鮮甜。
咪睇呢餐飯坐得咁地道 feel,埋單要成 Ru7,000,000,即七百萬盧布,
大約 HK$7,000,每人除開要HK$300 呀!
在香港來說唔算貴,但在印尼來說簡直是奢侈,
我哋試過在海邊食西式 lunch 埋單過千萬,當然係盧布非港紙啦!

終於到達目的地 Infinity Chapel,上星期有留意我 facebook香港美容專欄作家 Yoko Tsang)及微博的讀者,一定先睹為快睇過呢間美麗如畫的教堂,我們現場個個都嘩嘩聲,不停影相就一定,唔識影相都可以變高手,皆因景靚就真係點影都靚!
教堂座立在一望無際藍天白雲與全海景,在此與摯愛誓盟,
相信任何女士都一定會非常難忘。
好靚呀!拖尾婚紗非常切合此優美景緻。
Sweet sweet.......好感動!大家當時都眼泛淚光,替他們高興。
我自己都影咗唔少靚相呢......
呢個靚景,終於可以發揮我部相機連環快拍功能,四周靚到夢幻咁!
出發前,專登買咗呢條單膊雪纺白色短裙,襯埋立體裝飾頭箍,yeah.....非常夾景色呀!
教堂外圍綠草如茵,我好耐無正面任由陽光照射了,
此刻也要拋開美白嗜好,盡情 enjoy 和留念!
呢間 Conard 洒吧對住個無敵泳池,禮成後,我哋坐低傾計等下一場晚宴。
Yeah......恭喜一對新人!

待續......明天揭示我在峇里島旅程上遇到的事件,這簡直是天堂同地獄二合為一的旅遊區。

————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
移形換影 變走粗糙肌膚
皮膚粗糙,須靠長期作戰悉心護理,若想一時三刻於重要約會時散發平滑明亮健康肌膚,修護妝品法寶幫妳願望達成。
詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。