2011年9月21日星期三

峇里壓軸行李匯報

執筆之際,手忙腳亂!
一方面要packing packing packing,另一方面要writing writing writing。
為 了今次峇里之旅,我自己亦添置了不少東西,置裝只係其中一環,襯番個峇里look去觀禮就最落足心機,還要預備好些美容齊品,例如前日及昨日在blog中所介紹的。
此外,要特別多謝送我今次外遊travel set 的----- La prairie PR Jaman 、~H2O+ PR 阿Man、Loreal hair care PR Ken及Ricky,非常窩心,了解我喜好及需要,感激您們啊!

身體護理:~H2O+
~H2O+ 清新鮮果海洋啫喱沐浴組合 $170
睇見package已經有種歡愉感覺,超colorful好靚呀!六種色代表不同鮮果味道,包括紅莓石榴、柑橘、奇異果、海洋等,各具護膚功效,最like係一盒有齊滋潤及清爽配方,切合不同肌膚狀況需要。
面部護理:La prairie
La prairie旅行護理套裝 (是PR悉心為我挑選的combination,所以會同在shop見到的不同呢!)
銀色仿皮袋很軟身,容量極大,我要嚟塞咗廿件随行化妝品。
當中非常吸引我的是這款Luxe body skin caviar body lotion,嘩......矜貴魚籽成分,竟然要嚟搽身非搽面,真係要慢慢按摩每吋肌膚試真D效果。
Cellular Hydralift firming 面膜,品牌皇牌活細胞抗衰老成分、加緊緻兼保水功效,浸spa嗰時敷,讓蒸氣加速吸收,咁relax敷mask,諗起都開心呀!
又係矜貴魚籽,呢支係 White caviar illuminating eye serum,仲要加添美白配方,滋潤去紋去眼圈,啱晒對抗嚟緊喪玩唔瞓的五天。
Cellular cleansing water,我幾年前買咗幾支,因為實在太好用,潔膚及修護效果出衆,成分延緩衰老;可以話係品牌系別中的「筍貨」,當時約七百元,容量多,全面連眼唇也合用,卸妝潔凈保濕一支做到足!
以上只是部分被欽點出來,還有多款留待日後有機會才分享吧!


頭髮護理:Loreal
Loreal Vitamino Color Incell Hydro-Resisi洗護系列試用裝 
PR們知道我上星期至做咗INOA color,又知道我會出trip,非常細心送咗很多包 sample俾我,是專俾染髮後保護及鎖色洗護系列,實情我一直也用緊,是媽咪買的呀,感覺頭髮滋潤得來又唔會「黏立」到扁撻撻;各十包,真係一日洗兩次都夠晒....哈哈!Great thanks!!


好緊張,因為我專登買咗以下呢個新出的6米防水iPhone case,唔知係咪真係work呢,哈哈......否則手機壞咗就有藉口買唔知幾時至堅出的iphone 5了,登登登......凳:
係咪真係6M防水呢?唔知、要試!祈求唔會整濕部iPhone啦,個防水殼可以幫我將部iPhone變成防水相機,如是者本來想買千幾蚊的數碼相機防水housing都慳番;而且隔住個殼都可以touch screen操作(是軟膠膜來的),只係按唔到機頂粒開關掣,同埋機側的volume掣。
唔知我係咪可以喺水中聽電話呢?但相信不能開口對答!
仲有,我手機個可愛又浮誇閃石免耳殼,要拆走至放得入呢!
呢個防水膠殼,我經過商場格仔鋪搵到,$220個,買完當時好開心,點知返屋企上網一睇,原來有大把網上零售商,仲平過$200添,oh.....蠢了!


接連兩日,都會將一些峇里的靚相上載給大家看看,想更緊貼一點,最好都係去我個facebook page,like一like就可以更快直擊到峇里婚禮、Bvlgari resort 有幾浪漫好玩啦!以下一click即到:
————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
氧氣炸面 加強激進版CO2 mask
現階段還講CO2 mask,請大家先別「噓」我!今次要介紹的是兩個月前才抵港的加強激進版。炸到你驚但效果好得!
詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。