2011年9月20日星期二

峇里抗曬保白攻略

其實去這些熱帶渡假區,與陽光海灘作伴的旅遊行程,當然也非第一次!
如三年前,我去泰國布吉五日四夜,日間行程緊密,包船去小島暢遊一天,浮潛、無人小島午餐、餵魚,全程冇落雨好好陽光,所有人都曬黑晒,惟獨我居然去前去後一樣白。我同人講我剛剛去完五日布吉,係冇人相信仲以為我吹水,「你都冇黑過,又去日本shopping咋嘛!」大抵都係呢D說話。
Bubebu 白白凈,所以特別得我歡心!請大家留意佢嘅坐姿---誘惑乳豬脾。

抗曬法寶,我有,其實最緊要係細心同緊慎,例如我有次出街,手臂唔記得搽防曬,我已經心痛欲絕!
而搽完防曬都唔好立即出街喎,至少要20分鐘待防曬發揮效力先好見光。

咁今次我又點樣對抗峇里無情的陽光呢?即睇下以下防曬法寶:
搽防曬都未必係最萬全之冊,畢竟今次面對的係無遮無擋陽光與海灘,以防萬一,我都會準備定一件防曬衣 sun block wet suit:
呢類彈性爽料衣服有高度防UV的功效,即使濕水後都發揮到抗曬效用,普通一件長袖衫喺海中作樂係唔足夠架!不過,要搵件靚的女裝sun block真係難到極,通常都係凈深色,而呢件Rip Crul係我上年行足全港九至搵到嘅心水,因為鐘意白色簡潔,襯fancy印花褲最好睇,cutting 是超級窄呀,每次著同除都要人幫手,經常「car」住個頭咯,谷到我面都紅埋,真係又愛又恨!(成四百蚊都幾貴呀)

此外,當然唔少得我早前在《MORE》專欄內盛讚的「皮膚科醫生盛讚 得獎防曬王」
我知道很多讀者已經試用緊,因為收到部分人的電郵好評,當然啦,好用至會與衆分享,你估我唔驚壞名聲咩!其實除了專欄內特別推介的兩款防曬乳,我今次會帶晒Elta MD全家族去保護我身體每吋肌膚,三百幾蚊大大支,絕對係抵用、喪搽唔心痛!
講多次,Elta MD美國「藥妝」品牌,全系列防曬乳液都係水劑型、無油配方,經驗證標榜兒童、激光後、敏感肌膚也非常合用,得到世界多國皮膚科醫生推介,更曾榮獲ELLE 2010年全球最佳美容產品大獎!
我勁冧原因係防曬乳液質地非一般的稀薄及水感,似護膚品多一點,超級容易推開,很快被皮膚吸收,繼而消失,非常舒適清爽,重點是唔會泛白、更唔會block毛孔呀!

由於四款各具用途,我會帶晒去峇里分工,即解構平常大家都可以點用:
防敏粉底防曬乳SPF41
好友在峇里教堂行禮之日,我會單塗當作粉底遮瑕修飾膚色,是Tined自然膚色,恰似BB cream,薄塗已能為我的臉掩飾毛孔、均勻膚色、淡化瑕疵,膚質看來滑溜了許多。
暗瘡及敏感專用防曬乳SPF46
含有維他命B3,是專為暗瘡及敏感肌而設的健膚舒緩配方,無色、不含香料,不含防腐劑,touch wood 若然去到當地我皮膚「水肚不服」,搽佢做保護就最啱,配方防敏、有test paper證明玫瑰痤瘡、激光後肌膚特別啱用。
UV Sport SPF 50
睇名就知係專for户外活動用啦!超防水高效防曬,我會超豪邁搽勻全身,5日用晒都no problem,三百幾蚊抵過我之後返港要狂做美白body treatment呢,最緊要力保手腳白白淨。
UV Shield SPF45 for oily skin
是四款中觸感至清爽,仲有埋控油功效,當地天氣肯定熱到暈,而我塊面出汗一向超多,至怕油脂夾汗水夾沙塵,我D皮膚仲使要?!呢支oil control sunscreen相信可大派用場喇!

帶齊以上四支防曬去峇里,其實對我嚟講完全無問題,但相信幫我拎喼嗰位必有微言,皆因同行我仲要拎好多樣美容產品去做測試、影相、拍片,所以當中兩款我已經 ready 好輕便sample啦!一包夠搽三塊面。
***若然大家也有興趣試用,不妨到此店舖取tester試用啦,當然要提係 Yoko's blog readers 至有此特權呀!(送完即止)



Shop list:
銅鑼灣駱克道492號順禧銅鑼灣中心19
2893 8828

—————————————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
氧氣炸面 加強激進版CO2 mask

現階段還講CO2 mask,請大家先別「噓」我!今次要介紹的是兩個月前才抵港的加強激進版。炸到你驚但效果好得!
詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。