2011年9月19日星期一

峇里暴曬變黑攻略

今個星期三一早,我就會遠征峇里,參加好友Fanny & Benny的夏日婚宴!
首先,當然要恭喜他們,如非他們在峇里Conrad Infinity Chapel 註冊行禮,我諗我呢一世都唔會去峇里吧!皆因陽光與海灘唔係我杯茶!
陽光,從來都係美白的敵人,即係我大敵;暴曬就更加係殘害肌膚的行為,想皮膚年齡衰老幾年,多幾十條乾紋、增生色斑,曬一曬,乜都出晒嚟!
不過,曬黑亦唔係亳無好處,男仕們擁有一身黝黑膚色,當然唔使黑到黑人咁誇張,已經好睇好多,個人不愛白面書生型;睇吓古天樂都要由白白凈變黝黑型男,今時今日切潮流合,只有女生啱美白!
Sure,我本人就絕對唔會去狂曬,haha....仲 book 定BVLGARI Resort 離群歎按摩做facial;但朋友們想曬黑而帶光澤,古銅中帶閃爍,我都有辦法,綜合觀察所得,確X同、黑X油真係完全唔得!以下心水產品會帶定俾同行朋友:




想要古銅帶光澤的tanning效果,最佳選擇就係Clarins Sunscreen Spray Radiant Oil SPF6($210/150ml)。
基本上搽均全身,前面曬半小時後面曬半小時,之後再補搽多全身一次,再曬正面背面各半小時,就有一身勁靚古銅色。
驟眼睇好似好易,其實一D都不容易,我老公都不下幾次,曬曬下唔知醒,結果正面暴曬個多兩個小時,over晒囉!
結果每次都要帶番隻封塵版G-shock校定響鬧,每半小時響一次,咁先無再出事咋。



唔好以為曬完就一勞永逸乜都唔使做,after-sun是非常重要一環,保持番肌膚水潤度先會有光澤效果。
正確而言,搽面同搽身應該用兩種不同的aftersun,不過同男人講以上說話,只會換來:「乜你咁鬼煩架!」
所以女仕們都冇謂浪費口水,除非你口水多過浪花兼惡過DoDo姐。
我會揀足夠應付埋曬後極缺水又紅又痛肌膚所須的特級after-sun,好多男士以為用普通蘆薈便可,其實唔夠呀!有次我老公曬過「龍」,搽完蘆薈再沖凍水涼都覺得皮膚刺痛,結果一搽呢皮Dermologica After Sun Repair($350/100ml)立即勁讚,接觸皮膚時的超冰涼感覺極正,結
果連皮屑都冇甩過,證明修復能力強!



今次我都準備多咗呢一支專攻面保濕的 Persian Rose ,對抗接連5天的曬後急救,這Rose & Aloe Vera Gel 是很著名的有機降乾敏修復補品,有機玫瑰加蘆薈雙重修護受損肌膚,厚塗讓皮膚逐步吸收,冰涼感有助肌膚降温,質感清爽不黏立,仲有好香玫瑰味,相信女士們必冧。($252/60ml,卓悅有售)

曬完再搽 after-sun 保濕舒緩都未夠呀,想踢走皮膚暗啞即時具光澤效果,就要配埋After Sun Shimmer Oil,

塗在手腳的閃爍效果最惹人注目,兼且油狀滋潤度高作為曬後護理極佳,識貨之人都會用shimmer oil not only moisture oil。
Clarins本來都有出,仲係我買得最多 beauty product 之一,可惜香港已經冇返貨了!雖然屋企
仲有呢兩支珍藏,但已經搵到更好代替品.....係佢,即睇:



代替品就係匈牙利品牌 Omorovicza 的Gold Shimmer Oil,搖勻後黄金粒子極多充斥磨砂樽內,好誘惑,塗上皮膚極閃亮,膚質看來水嫩、觸感軟滑,比Clarins更易吸收,沒那麼油膩呢
當然售價貴約一倍,但其植物修護效果確實很顯著,只好慳一點用啦!
($620/100ml,Joyce Beauty有售)。


今日主力分享點樣曬得皮膚靚靚,實情是為好友及老公做足準備,其實唔多關我事,因為我無諗住去到峇里會狂曬,堅守做美白教主。所以,聽日就到重點課題---我點樣奮力抗曬和美白,畢竟去到峇里,露天環境多,何況會有不少無可避免的戶外活動,努力抗曬先至最緊要!
待續......




—————————————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
氧氣炸面 加強激進版CO2 mask

現階段還講CO2 mask,請大家先別「噓」我!今次要介紹的是兩個月前才抵港
的加強激進版。炸到你驚但效果好得!
詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。