2011年8月20日星期六

今晚七點!WxY首度同場分享會送勁禮

書展過後,還以為工作量可以有所減輕,誰不知幾乎冇停過,新鮮事情仲一浪接一浪湧埋身!


例如今晚七點,將會係我同Winnie首度同台進行美容分享會,而這次更加係免費及公開的「美肌瘦身坐談分享會」,地點就係觀塘apm商場內的「夜書市」!
只要你有心到場,當然可以向我們發問有關美肌瘦身的問題,當然,我更希望你可以花點金錢,購買我們的加印版《美肌瘦身秘笈》,有你的支持,我們又點會待薄你們呢?


登登登凳..........
數量唔止咁少架,仲有好多未拎出來影!
這些禮物就是我準備送給今晚的購買人士(還未計Winnie所準備的禮物,她所送的禮物詳情可到:阿茂整熱餅 收看),我們的書除了本身所隨書附送的美容產品(詳情可重溫:WxY新書加印—超強禮物大追加!今個星期五分享會約定大家),手持新書的與會者,只要肯發問相關的美容瘦身問題,立即無條件送給你,明益各位扮靚達人!

再講多一次,想獲得以上的禮物,必需要係當日的購買人士、並手持我們的新書、舉手發問而又被揀中的朋友才會獲得!冇買書的朋友,我亦歡迎你們發問,幸運地獲得額外禮物的讀者,亦只會有一次得獎機會,就算你手持十本,都只有一次得獎機會咋!

——————————————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
劃時代技術 染髮媲美焗油
嶄新染髮技術登場,染後髮絲閃亮光澤、超級順滑柔軟、水分充盈,不但無損,甚至靚過未染之前,既有出「色」效果,更等同特級焗油的修護,點解咁勁?請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。