2011年8月2日星期二

No 1 增大眼 植睫毛術

睫毛是我最著重的眼妝,唔搽 eye shadow 可以、甚至唔畫 eye liner 都可以,但唔夾睫毛唔塗睫毛液就萬萬萬不可,雙眼無神自信心無晒! 

大眼睫毛妝,不外乎靠塗睫毛液、貼假睫毛、植假睫毛,今日想講後者,皆因 月尾我即將要去峇里參加 40 人婚宴派對,全部喪玩好友都會一齊起程,到時肯定大多數是素顏與大自然玩樂,哈哈,幾位姊妹們已決定齊齊植上假睫毛才起程,確保時刻精靈過人,呢個重任當然係交俾我去安排,要找全港最好的技師。

若然有買我本《美肌瘦身秘笈》,應該有留意到「迷上增大眼 植睫毛術」一文,內裏提及的一位靚女技師,是我極力推介大家一試的,小心 …… 一次足以上癮唷!

植眼睫毛要揀信譽好、用料好、手勢好,唔一定要貴但千祈咪過分貪平!
這位美容師製作超認真,小心剔出我的每根真睫,
然後將一根假腱黏在一起,令效果極自然。

而近年來,植眼睫毛這美學也逐步有新突破!
第一) 過往我植睫毛後,素顏之時看來富神采,但化上全妝後仍覺得不夠深黑和濃密,今次推介的植眼睫毛術沒有這問題了。全乃有神奇睫毛液黑色……它不是給你我的真睫塗上,而是供植上特製假睫毛後定型使用,尤如為每根睫毛包裹一層黑色 coating既能令植後的睫毛 keep 得更持久,更加讓美睫效果提升,達到仿如時時刻刻都塗上 mascara 般的增大雙眼效果。
睫毛膠水平至幾十元、貴至幾百元,這支是後者,具韓國認證成分安全;過程中會同步敷上膠原蛋白眼膜,既可防止黏到下眼睫毛,又可作修護,一舉兩得,如此細心,抵讚呀!

第二) 使用由韓國抵港的新款優質假睫—— 無重羽絲,較傳统的蛋白絲,特點是更輕而挺身,且效果特別捲曲,咁就唔怕眼皮有負擔、又唔怕刮住眼皮引起不適啦!而相比起舊有傳统植假睫,顯著更纖長、濃密、深黑度高出一倍有多,雙眼即時增大,斗零都變一蚊呀!

講多無謂,睇相就知有幾靚、差別有幾大
親眼示範:我的睫毛原本較纖幼、不夠濃密、色調也不夠黑。
完成後效果奪目而不過火!排列夠細密、色澤非常黑亮。
我以往每次植睫毛頂多可維持兩星期,已經呈現東歪西倒不堪入目,這嶄新配套竟然可以keep到三星期都靚,so amazing

為我植睫毛的靚女Jenny都是貪靚精一名,她親手為自己植上睫毛,
完成後雙眼看來更修長 sexy又wild,
最讚是她於鋪排上成功特意掩飾眼尾膚色暗啞情況。

說明是Yoko's blog reader ,方可享以下 special offer!!

睫毛特惠價: $480 / 首次 (原價 $960)

預約電話 6772 8836 (由於 booking 衆多,必須預約)
——————————————————————————————————————–
本週《MORE》專欄精采內容:
品牌的潔膚液被業界點名為致敏元兇….. 欲知親身試用推介,敬請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。