2011年8月25日星期四

金榜題名 至like妝品

今日,繼續解構我早幾日在apm分享會上的妝容。





眼影柔化假睫接駁位:

昨天詳細示範我的大眼妝秘技「假睫二合一」,

下一步是柔化假睫接駁骨位,使之看來更自然。
就是靠呢盒 YSL Pure Chromatics 乾濕兩用眼影#5號色。
於眼線位掃上黑色 eyeshadow,約高2mm。
若喜愛野性貓眼,
可於下眼線末端掃上約三分一長度。

配合眼線筆做出深淺層次:
Bourjois Contour Clubbing pencil 眼影筆#41 black party
接著用深黑眼線筆劃上幼幼眼線,注意貼近睫毛根部,
與剛剛掃上的 eyeshadow配合,便可做出深淺層次對比,倍添柔和;
眼尾位微微剔高上翹,增加神采。別遺漏填補內眼線泛肉色位置。


BB Cream效果勝粉底:
這是今期在《MORE》專欄強烈推介大家試用的美國出品 BB Cream,
得到皮膚科醫生盛讚 ,研發仲攞咗獎添,溫和到連兒童、激光後、敏感肌膚也非常合用
家陣,後面嗰堆已經俾我打入冷宮了。
($380/85g 查訽: 2893 8828)
講多無謂,請大家睇實證對比。未塗此 BB Cream 時,膚色有點不勻;
單單用手指塗上BB cream後,膚色亮白咗、瑕疵遮得非常好,
最 like 是質地極稀薄及水感,非常舒適清爽。
當然,毛孔極粗大的不能奢望太高,始終不是 high coverage 粉底嘛!

抵用修護定妝粉:
想定妝控油 last 得更持久,我會於T字位及眼位局部撲上這礦物粉,
重點是唔會塞毛孔,仲有修護成分。
Bourjois #01色(約百多元一盒,唔知點解一年都用唔完?!)
由於附送的粉撲質地實在太「雞」,建議用粉撲皇牌 cle de peau beaute,
佢嘅 texture 軟棉棉,令上粉效果更貼服均勻。

超自然胭脂光影組合:
胭脂我最常用係呢盒 Maquillage (實情太花心成日轉胭脂)
三格深淺粉紅及珍珠白色,可以塑造層次效果。
帶超微細閃粒子,掃出來效果好剔透富亮麗感,但絕非油光滿面那種。
大家見到盒中兩個洞就知我最 like 係這兩格色,珍珠白可以打亮鼻樑、眉骨、眼尾C字位;
中度粉紅襯托出膚色更白淨啊!
我嫌附送的胭脂扁掃效果唔夠自然,最愛還是這 Bobbi Brown 迷你圓掃!

——————————————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
皮膚科醫生盛讚 得獎防曬王
據研究顯示,任由陽光曝曬皮膚十分鐘,後果嚴重,即時衰老十天!我找到好評如潮的防曬品,全球一衆皮膚科醫生都用,更曾榮獲了外國ELLE 2010年全球最佳美容產品大獎,非常巴閉!呈自然膚色及無色可選,標榜兒童、激光後、敏感肌膚也非常合用,質感從未如此清爽。
請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。


沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。