2011年8月23日星期二

GLYCEL 送4千蚊大禮!

昨天我在 blog 內明言今日預備大禮送大家
現在開估:價值$2,080 GLYCEL 燕窩緊緻活膚面及眼部奢華護理,名額兩位,總值4千幾蚊呀!
(想贏呢個facial,睇埋落去啦!)

無啦啦點解要豪送禮?
主因是 GLYCEL 恭賀我本著作火速加印第二版。
哈哈,我順道借花獻佛,答謝大家日日返工偷偷哋睇我嘅 blog

GLYCEL 送出皇牌「燕窩全效緊緻活膚療程」
歎足100分鐘,包括以下三重奏:
額外舒壓享受:
除 facial 外,仲有玫瑰潤手霜及舒緩按摩油作手部、肩頸及頭部按摩。

注氧出擊救眼:
 呢個 facial 護眼第一步是借助 Oxyjet 高壓純氧滲透活膚儀器力量,噴出純氧
促進眼肌細胞再生,有充足氧份膚色自不散發健康光采;
再敷上我向來極盛讚的 GLYCEL 燕窩膠原緊緻修護眼膜,一對價值 $450
去紋增彈性效果真的非常 amazing

雙重面部按摩:
 含豐富燕窩、胺基酸等修護精華及煥膚面膜作 20 分鐘按面,
配合獨特手法助緊緻瘦面、排水排毒及活膚,
即時感受到肌膚舒緩困倦,觸感彈彈的,且富光澤感。
最後敷上燕窩緊緻修護面膜鎖緊養分,滋潤感覺 last 足 5 日。

參加方法好簡單!
請留言「想獲得GLYCEL這皇牌facial因由!
由我挑選答得最出位、出色的兩位,無須水蛇春咁長,至梗要到 point 就得喇。
得獎者將於星期三 Yoko's blog 內公佈,並會獲電郵通知歎 facial 詳情 (地點在 GLYCEL CWB 時代廣場專門店)
多謝大家參加唷!
——————————————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
皮膚科醫生盛讚 得獎防曬王
據研究顯示,任由陽光曝曬皮膚十分鐘,後果嚴重,即時衰老十天!我找到好評如潮的防曬品,全球一衆皮膚科醫生都用,更曾榮獲了外國ELLE 2010年全球最佳美容產品大獎,非常巴閉!呈自然膚色及無色可選,標榜兒童、激光後、敏感肌膚也非常合用,質感從未如此清爽。
請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。




3 則留言:

  1. 想獲得GLYCEL這皇牌facial因由:

    諗唔到咩理由唔想要。

    回覆刪除
  2. I haven't tried this brand before and I wanna feel and enjoy how great of the products and service it is~~~

    回覆刪除
  3. 「想獲得GLYCEL這皇牌facial因由!」

    因為我8月生日呀, 希望Yoko你好好人甘送依個甘正既Glycel facial比我作為我既生日禮物啦, 而且我甘留意你個專欄,希望你會送份小小既禮物比我依個支持你既讀者啦。 多謝你!!! =)

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。