2011年8月26日星期五

護眼工程實驗《第三擊》!

大家覺得咩皮膚問題最難搞?千方百計都搞唔掂?

咪就係老態盡現殘眼一對---黑眼圈、眼紋、眼袋、鬆弛、缺水。

對付眼周皮膚問題,靠醫學儀器是我 first priority,能真正由根本著手改善情況,當中以射頻技術(熱能)較激光及彩光安全,避免有強光直射接觸眼球。
射頻技術又稱為電波拉皮,傳統是單極、雙極,現在有六極、八極,咪以為愈多極就必然最勁喎!
實情,能量最高、直達真皮層治療皺紋鬆弛的是最早發明技術「單極」,如我上年已做過的知名 返老還童儀器 Thermage。而其他多極射頻則是熱能輸送至肌膚淺皮層,好處是快見效,卻不及前者由底層改善皮膚組織那麼持久、那麼透徹。

 簡單講解理論後,入戲肉,就是很多讀者期待已久我作分享進一步護眼工程實驗今次要實證示範是幾個月前才抵港的射頻單極 Pelleve(音:趴啦V) ,我當然先了解清楚儀器底蘊才接愛療程,親身測試其功效啦!
我今次去嘅醫學美容中心是首次踏足的 inSkin ,環境靚且機種優質(因為我見到貴價第三代Thermage都有),是著名美肌健體 Phillip Wain group,
我好記最近喺雜誌見到 Dodo 姐著住 sportwear 擺晒健美 pose,成個 look 後生晒!

做呢個 treatment 前會先見醫生,了解我嘅皮膚問題,傾吓有無做開咩療程以策安全,
無須額外附費是 free consultation。我當然把握時機,向 Dr Chan 套料,哈哈..我最有興趣係醫學美容嘛,他詳細解釋呢部新儀器功能俾我知,然而,相信大家想知其功效多過原理呢!


之後會做皮膚底層測試分析,順便影張相,日後可以做對照睇吓好轉咗幾多唷!


我一看 Pelleve 機身,見到印有 Ellman 標誌,即刻有信心付托塊面同眼嘅皮膚俾佢,
因為我的御用皮膚科醫生「彩光之父」都曾經不下一次向我讚呢個品牌,
它是美國非常著名儀器生產商。
呢部機而家全港仲係少之又少,因為新同埋機價唔平
(放心,我當然有為大家爭取了special trial price)。
我知中環某位 Dr Clinic都有,但定價 too high,so......我揀嚟呢間 inSkin 度做。


Steps:潔臉後,於面上塗導電啫喱,然後治療師用手指觸摸眼骨位,目的是 check 清楚機頭可貼近的安全區域,保護眼球,讚.....認真兼細心位!

Steps:主角出埸喇!事先無須搽麻醉藥,因為過程只會有暖熱感,
絕對是無痛、無損,我會形容為「享受 facial 的舒適,獲得醫療級成果。」
這單極射頻能量可直達真皮層約 1mm,
我肌膚的耐熱是約 40度,過程中有測温槍量度住確保安全
有效刺激底層骨膠原蛋白及彈性蛋白合成,達致即時 firming、lift up作用,
至於去紋效果,我認為兩次療程後的一星期最顯著。


對比坊間的RF 機,此金屬治療機頭是我接觸過最為幼細的,外觀看來仿如一枝筆,
好處是什麼?可以真正貼近眼周皮膚 ,照顧全方位。
筆型金屬機頭在眼周快速滑動,那壓力就像是用牛骨通淋巴位般,微微酸痛卻又很舒緩,正!於發揮射頻技術,還可搭單按摩,一舉兩得!

呢個 eye treatment 非常抵做,點解咁講?因為會做足三分之二面,
額頭向下掃至面頰,爭在未做埋虎紋咋!
美容師解釋賣大包原因:「眼周附近肌肉也要提升,先會令眼部肌膚整體顯得更緊緻!」
嘩!美容界良心企業!如是者除咗救眼部問題,
一下子連火車軌、眉心紋都免費減淡埋,yeah!


做完 25分鐘射頻,緊接是全面敷上保濕 mask,
用的是法國品牌 Thalgo ,出名舒敏,植物成分如甘菊、金縷梅等
舒緩、滋潤及柔軟皮膚,最啱做機後厚敷。

做機前後對照:
為咗做例證,oh.......我最討厭嘅天生黑眼圈要暴露俾大家睇喇,做完之後又真係好似淡咗少少喎,firming感覺你哋睇唔到,我自己至 feel得到;RF 促進血液循環加上敷完 Thalgo mask,皮膚(尤其是蘋果肌)即刻見得到透亮咗添!由於膠原蛋白增生須時,去皺則要有心機等待唷。
建議隔星期做一次,每次完成後雖則有敷 mask,但回家也要特別注重保濕,因為皮膚受熱後須吸收大量水分和營養,去紋效果就會特別顯著。


實證二:
很多謝呢位姐姐願意讓我公開其素顏照啊!她是做兩次機後一星期的實證(全臉做),效果 really amazing,最明顯係佢右面虎紋淡咗一半有多呀,去皺紋功效實在勁!


我已經決定下次帶埋媽咪去變後生呀!




咁好嘅介紹,大家係咪即刻試呢?
我咁鍾意,當然幫大家爭取了獨家超級優惠!
Pelleve高效緊膚去皺美肌療程 + 極緻保濕面膜 45mins
***致電預約時說明是 Yoko's Blog readers,便可享以下獨家超級優惠價試做:
眼部護理--即我以上做呢款 $628/次 (原價是 $4,800啊)
全面連眼 $899/次 (原價是 $8,300)

InSkin 
尖沙咀加連威老道2-6號愛賓商業大廈3302室 (The ONE 左側sasa 樓上)
電話:2312 2289



—————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
皮膚科醫生盛讚 得獎防曬王
據研究顯示,任由陽光曝曬皮膚十分鐘,後果嚴重,即時衰老十天!我找到好評如潮的防曬品,全球一衆皮膚科醫生都用,更曾榮獲了外國ELLE 2010年全球最佳美容產品大獎,非常巴閉!呈自然膚色及無色可選,標榜兒童、激光後、敏感肌膚也非常合用,質感從未如此清爽。
請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。