2011年8月24日星期三

公佈得獎名單!自揭假睫秘技!

登登登.......公佈得獎名單!
價值$2,080 GLYCEL 燕窩緊緻活膚面及眼部奢華護理
Lucky winners:
Gre 及 Alison (你哋好快就會收到電部通知歎facial喇!)
恭喜恭喜,請大家睇吓佢哋富心思的留言:

Gre:「想獲得GLYCEL這皇牌facial因由…… : 幾百元的facial 就做得多, $2,080的facial就真是


未做過; 燕窩平時就食過, 燕窩facial就真是未做過; 含有胺基酸的食物或飲料就食過, 含有胺基


酸修護精華的facial就真是未做過. 所以…………..未就是想試下有什麼分別吧!」(有point成


咁,至出位係你,like!)


Alison:「I like to read your blog… the product u recommand are reli work… and u are not hard sell reli want to try this Glycel facial treatment BECOZ of u recommand, hope i can share and see the magic effect after the treatment… looking for that moment. thanks !」(寫出我心聲,抵揀你啦!)


多謝大家參加唷!
今次未能選中的無須失望,尤其係告知我即將結婚的 Flora 及 Sze,觸發起我安排下一次的玩意----就是送禮給準新娘,希望你們以最佳肌膚狀態靚靚迎接 Big Day,這份心意......不如就下星期送俾大家啦!


入今日正題:
因應讀者 Candy 留言,我早幾日在apm分享會上的妝容,是用什麼妝品呢!
Candy:「Would u mind sharing the make up on you tonight?Which make up base,eye shadow, on your cheek and is that the 植睫毛 or 假眼睫毛? 


先嚟睇吓我當日個look!

眼妝靠佢哋:
YSL Pure Chromatics 乾濕兩用眼影#5號色
Bourjois Contour Clubbing pencil 眼影筆#41 black party
Gi&Gary Eyelashes (我用個盒安置佢,原裝是紙盒)

以下揭示我增大眼添神采秘技!

「二合為一」
我將兩款不同粗幼及不同長度的假睫毛組合起來,成為 perfect match。

如圖示:
幼身自然的覆在上面、較濃密的托在底部;
我會於重叠後剪走兩边共約 3mm多餘部分,否則會刮住眼頭及眼尾而不適。

無須預先將兩款假睫黏合,一拼塗上膠水貼在真睫毛根部便可;
習慣成自然,唔難的放心試試吧!

我用的就是這品牌手造假睫毛----B3 2L Black 及C3 3L Black,莎莎有售,
勝在骨位軟硬適中易黏又唔會刮眼皮,可惜吖,價錢唔夠平,
約$90 / 10對,(我仲要打孖用嘛) 
在香港仍未搵到更抵用又類近好用的,台灣就有,
我要努力尋訪至得,希望日後有更好的介紹大家!

待續..........
——————————————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
皮膚科醫生盛讚 得獎防曬王
據研究顯示,任由陽光曝曬皮膚十分鐘,後果嚴重,即時衰老十天!我找到好評如潮的防曬品,全球一衆皮膚科醫生都用,更曾榮獲了外國ELLE 2010年全球最佳美容產品大獎,非常巴閉!呈自然膚色及無色可選,標榜兒童、激光後、敏感肌膚也非常合用,質感從未如此清爽。
請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。


沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。