2011年8月17日星期三

務必拯救!頻臨結業的勁好味日式燒肉

香港地做飲食業生意,真係幾矛盾,唔好生意就驚捱唔住貴租,好生意兼又多傳媒介紹,又驚俾業主狂加租!
畀著你做食肆,位處銅鑼灣,星期六晚上黃金時間,居然出現以下場面:
細個讀書學過,呢個情況可以用「門可羅雀」去形容!
冇人幫襯,並非食物難食,反而係食日式燒肉,不過主力燒內臟,而且我個人認為好好味。
店名叫 「博多一丁目Holumon」,同大家常見的日式燒肉大有分別,一來主力食內臟,兩來同普通燒肉店的分別係用慢火燒,燒件肉都要一段時間先會熟。Holumon燒近年在日本大行其道,因為食燒內臟的話,價位平過燒肉,二來慢火燒,即係要食好耐,放工用來kill time真係一流。
睇睇牆上的日本人留言,就知佢好受日本人歡迎,事關Holumon燒在香港真係好少見,印象中我係第一次遇到添!幾年前我去日本,首次遇上Holumon燒時,一個炭爐放幾塊唔著火的炭,叫極加炭都冇火,都唔知係咪路。Menu上就話牛有四個胃,每個胃都有唔同食法,於是叫晒四款,真係好好味喎,自此又學識一樣日本文化食物!
入番正題,我幫視過呢間「博多一丁目」兩次,兩次都係咁少人,每一次以為自己誤憑賊船,點知係又平又好味;第二次就擔心,咁好食都只係得咁少人幫襯,萬一執笠,又少個秘店推介!話晒銅鑼灣人又少又好食又平,真係好難得!
最後,我都係決定公諸同好,大家夾手夾腳夾埋錢湊好佢,等佢唔好結業,話晒佢已經開業年多,唔夠一年就租約滿,我都想佢生意好轉,捱過新租約!
雖然內臟先係主打,但既然有肉揀,又點可以唔叫,呢個牛肋骨,油花分明,邊位肥,骨位脆,必點!
要燒到滴晒油先有咁好火,呢個時候就要趁機燒埋其他食物,打鐵趁熱。
燒三文魚腩就直情罕見啦,又肥又好肉,燒到6成熟,超滑,充滿油香,又係推介之一。
慢火燒雞翼,皮脆肉爽,仲唔怕燒爛埋雞皮,平時個個用猛火燒,皮熟肉唔熟架!
如果用慢火燒,就可以試下厚燒,又係平時的日式燒肉好難遇到的燒法。
呢度仲有我另一至愛,日式內臟鍋「Motsunabe」,又係地道日式而香港少見的食品。食晒D內臟再加烏冬撈埋個湯底,正到暈!之不過,我中途顧住睇火、又掛住食肉,搞到個窩嘅牛腸滾得好韌,咬唔開!
睇埋張單,四個人食到水蛇春咁長張單,除開每人先至$361.25,銅鑼灣消費加如此食量,抵到爛啦!
老實講,呢間餐廳雖然係正,但真係未必適合大部份香港人口味,否則唔會「門可羅雀」!但當你可以了解到呢個食法及其文化,其實係可以一試,最緊要你知道佢係慢燒,火爐的出火位係被一塊鐵片蓋住,隔一隔熱力,就係慢燒的要訣,當你了解埋份精神,加上食物質素同價錢,如果唔係驚佢執,真係唔想介紹俾大家架!
博多一丁目
銅鑼灣駱克道491-499號京都商業中心9樓
2892 0362
——————————————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
劃時代技術 染髮媲美焗油
嶄新染髮技術登場,染後髮絲閃亮光澤、超級順滑柔軟、水分充盈,不但無損,甚至靚過未染之前,既有出「色」效果,更等同特級焗油的修護,點解咁勁請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

1 則留言:

  1. 多謝yoko之前介紹呢間日式bbq,我真係勁鍾意食!之後我再介紹其他朋友去,大家都好鍾意。但早排想再去,佢已經結業啦,唉,好傷心:(

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。