2011年7月14日星期四

舒解皮膚敏感老火湯

以往與家人同住,我常飲一款渴,依家想飲甚艱難,絕非因失傳,而係太麻煩,媽咪謂煲一次要洗成兩個鐘。
母愛真係偉大,我前日返娘家一邊食至愛海鮮,一邊(終於可以)飲呢個湯!是解毒?!

昆布海藻大山地老火湯
媽咪謂這湯當年仲會加入具高度解毒療效的犀牛皮,被列為瀕臨絕種被保護動物,便沒有了!

昆布海藻大山地老火湯對皮膚有莫大裨益,具清熱解毒妙效。實例就是我媽咪,她話我知小時候每逢夏天,瓜最靚的季節,其小腿就會出好多細粒紅瘡,痕癢難耐,俗語叫「黄瓜疹」,當年又唔會識得搵皮膚醫生,結果係婆婆用天然療法幫媽咪根治。
說來神奇,媽咪話此突發性皮膚問題持續了兩個夏季,最終是每星期飲兩日呢款湯(每日三碗) ,就係咁一個月就無事喇!
如此美味的湯,竟然有助舒解皮膚敏感問題,大家久唔久煲嚟飲,預防保養肌膚都值得吖!

以下人士至啱飲:
皮膚易敏、有暗瘡和暗粒
鐘意食煎炸熱氣食物、海鮮
皮膚抵抗力弱粗糙

以下人士唔啱飲:
注意此湯性寒涼,虛容易暈者,宜控制飲用份量。
孕婦不宜。

材料:
昆布、海藻、大山地藥材舖買到
(以上三種,兩人份量,可買共約$15)
豬展約40
密棗約6

做法:
呢個過程非常煩複---將昆布、海藻先用清水浸30分鐘,目的是令沙浮出來,然後逐少撮用手摔乾淨。
大山地及密棗沖洗備用
豬肉出水備用
若加埋生魚一條同煲,味道及食用價值更高。
將以上所有材料加入熱水煲兩個半鐘,添少量鹽便可。
(大火一小時後轉中火)

我呢排皮膚有時唔聽話,要常飲此湯打好肌底了!
——————————————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:



沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。