2011年7月13日星期三

追尋敏感原兇!

呢排天氣好潮濕,皮膚變得好反常,唔知大家有無同感呢?
沖完涼心口或背脊梗有幾撻泛紅,幾分鐘就散;又或者係塊面無啦啦微紅痕癢加凸出狀小紅點,又係好快散。

嚇死我,上星期瞓醒見到塊面敏感到咁!
我一直以嚟非敏感肌,點知上星期五直頭有切膚之痛,瞓醒全面皮膚七成起咗不知名小暗粒,凸出來、也泛紅,總之看上來摸落去都係「嚡」,雖則我一點兒也不擔心,因為有幾位錫住我嘅皮膚科醫生睇實我,屋企又有大把敏感專用產品未開封!
但係嗰日心情就趺到谷底,卻由於答應了某 PR 見面,沒法子避世,當眼望眼交流對話之時,會覺得好無自信,終於明白到嚴重敏感肌、火山暗瘡面患者係幾咁難受。「因禍得福」,我已經測試到乜嘢產品可以有效抗敏,全身肌膚都有救,請恕暫且賣關子,將會在專欄內披露。

老實向大家報告,發生以上呢件事其實係一個教訓,自己攞嚟衰,為免你哋重蹈我覆轍,不介意分享呢!
事緣某晚潔面之時,發覺磨砂膏用剩一次,所以諗住用完掉咗佢,當洗完後,眼視線又見到支用剩一次的 peeling,個心又諗住用完掉埋佢,抹乾面即起勢捽,捽完額頭至面頰時已知大鑊瀨嘢,額頭話都無咁快起晒凸出小粒粒,即刻停手已後悔太遲,但估唔到早上醒來會連面頰下顎都遭我毒手所連累。

今次起因我其實深知點解,大家以後真係博唔過呀!
磨砂粒子令表皮老化角質層剝落,此時皮膚薄了,對抗外來刺激會減弱;加上摩擦 peeling 動作,即係加強 active 細胞,激上加激,皮膚即刻頂唔住,作出自我反應,咪瀨嘢敏感囉!
緊記重點:磨砂與 peeling功效相若,無須同時間一齊做!
尤幸,結果48小時就好番9成,逾下一成24小時完全康復,估唔到突發性敏感係咁易control,我挑選的防敏配方產品原來真係有料到,當然不可抹煞我位 doctor 的功勞啦!

聽日教大家一款相傳秘製渴水,非常好味,仲可以改善皮膚敏感情況,有人月飲六次敏感腳無晒事!
待續……

——————————————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:

1 則留言:

注意:只有此網誌的成員可以留言。