2011年7月8日星期五

為咗皮膚將來 我要……

「年年驗身令你放心!」這句宣傳標語我有實行呀,除body check外更延伸至皮膚範疇上,skin test每半年做一次添,目的是透徹了解皮膚底層狀況,以便作出相應措施,預防總比補救來得容易呢!

上個月尾我又到訪SK-IIskin test。記得幾個月前我是專攻驗照底層鬼祟色斑(重温:http://vipblog.orientalsunday.hk/yokot/?p=3313),今次是另外一部驗證皮膚有幾衰老的分析儀......
很厲害啊!經儀器一「嘟」,就會知道決定皮膚年輕質素的五大關鍵得分情況,
換句話說,它們也就是皮膚衰老的罪魁禍首。
據調查顯示約20歲起是分界線,通通會相繼跌watt,那是什麼呢?

好嚇人呀......又摷皮、又發霉嘅粉撲,就是大家皮膚問題的寫照?
根據SK-II一班科技研究人員結論,是緊緻度、抗皺度、細滑度、白皙度、光澤度。
原來這五大要素出自同一批女性長達十年的研究,皮膚老化跡象由以上種種而起。

OMG……當皮膚分析儀機頭靠近我顴骨位之時,
心底裏竟「噗噗」跳動,腦海裹一片空白,原來真係好驚,
當看著得分結果禁不住嗌了出來,成績表顯示天淵之別。高低起伏得咁勁嘅?

3個爆燈高分,最pound of是皺紋狀態,有高達95分,皺紋顯示為極少;
而色斑分數接近完美添,是98分,yeah

真係有人歡喜有人愁……竟然有一個顯示情況跌至谷底,很痛心。
「點解會發生喺我面上?」難以置信啊!
只得12分的彈性度,是代表我面頰鬆弛似阿婆?
點解肉眼看來好似好firm緊緻嘅呢?
疑團解開,原來係脂肪過低令底層皮膚組織排列不緊密,內在應多攝取肉類蛋白質,這點so easy,我又有大條道理食多D至愛肥牛和雞肉,外在要好好注意重要一環,就是打好肌底,由底層煥發健康彈性,那又要再次靠佢…….


欲扭轉皮膚劣勢,我嘅希望付托俾「神仙水」!
其實我多年前亦有用開「神仙水」及基礎護膚品,那時skin test結論膚質保持得很好,後來因為懶惰,成日跳咗爽膚水後呢一part營養導入,估唔到只是相隔兩年啫,影響會咁大!
證明,「護膚基本五部曲」果真缺一不可--- 潔面、爽膚、導入液、精華、面霜。


於爽膚水後精華素前均勻抹上(眼部四周也可用啊) 目標是導入多重抗衰老營養,調理番健康的肌膚角質狀態,改善底層質素,令往後產品加倍吸收,同時提升防禦能力。


就等我勤力早晚用一段日子,到時到候再做skin test向大家公佈最新結果,那就一清二楚---「神仙水」係咪真的咁神奇呢?!

著數通告:買一送一!
***話俾大家知,喺呢個78月期間,只要妳係20-29女性,SK-II專櫃神仙水」,填張form就可以join SK-II Club,在生日月份無條件獲贈「神仙水」一支(HK$420 / 75ml) ,變相買一送一咁著數囉!



——————————————————————————————————————————————–
本週《MORE》專欄精采內容:
最新減肥奇聞(上) 四川秘傳穴位拔罐減肥

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。