2011年7月7日星期四

幫忙減壓---棟篤笑紅人!

俾錢可以笑餐飽?大家願意嗎?
假如真係笑得出,我願意!

小時候,學校買圖書,必買《笑話100則》。
真人發聲棟篤笑,理論上更吸引,實際上好飄忽。假如講者是林海峰,我會打人情牌撲買最貴飛,睇完都覺值得;達Ming係人哋打我人情牌,贊助後希望有人亮相,上次嘅演出我三分一笑得出….可賀,媽咪是樂天派達人,睇完話好好好好喎……媽咪開心我陪睇變得有意義。

噚晚,撐朋友場加上好奇心,去咗中環Sohopub棟篤笑,呢位主角上晒位,睇佢一場show要二至三百,今次是大規模 blogger gathering so……free of charge
講者是誰?巴閉到吹雞幾好友M即刻應承嚟?


假如有睇TVB節目「星期日檔案」,可能都認得佢,香港土生土長Vivek Mahbubani,印度人講得一口流利Cantonese
他是2007 年全港中文楝篤笑大賽冠軍人馬,於2008年更贏得全港英文楝篤笑大賽冠軍殊榮,若然他朝一日紅館開處男騷,我定必拉隊撐場。

2009年在九展搞「乜差咁好笑」。

紅人 Vivek Mahbubani 搞笑細胞點樣感染大家?
由於現場容許錄影,我只好盡我所能用文字演繹某幾個笑位。
Vivek Mahbubani 笑料分享----
返學校年代英語老師最鍾意問silly question:「Where is the nearest bus stop?」我會沒好氣的揮動手指回答:「There
老師即帶點怒意謂:「Please answer in complete sentences.
我高聲答道:「There fullstop(完結英文符號)

與女性朋友初次dating,她為人很怕醜,當日大家一齊搭地鐵,車廂好迫,但佢點都唔肯捉住我手臂,只係用手指抓實我手毛,每搖一下痛到入心,還要 keep smile

我到入境處辦理回鄉證,留意到玻璃窗櫃位專員瞄一瞄我,在擴音咪前想開口讀我個名叫我拎證,「ve…ve…ve..唉!」好明顯係唔識讀我個名啦,我見到佢隨即走咗去問上司,跟住該上司走在咪前看著證件謂:「v….v…..ke…….. 喬寶寶拎證啦,唔該!」



現場夾雜Vivek Mahbubani 的語氣、眼神、body language,好笑度梗唔止咁啦!想睇show?7月尾就有喇。(見poster)


大家想減壓,不妨免費重溫他上年棟篤笑之精華片段:
(請飛走14秒,即入戲肉。)

——————————————————————————————————————————————————

本週《MORE》專欄精采內容:

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。