2011年7月1日星期五

星期六減肥話題預告!

七一長假 long weekend,本來又是我個 blog 的例休日,不過今日都想發表一篇 blog,因為想預告今個星期六晚上八點半,TVB J2台的《姊妹淘》,又有我的踪影喇,而今次亦係《姊妹淘》的最後一集,咁好睇嘅節目相信好快會載譽歸來,而壓軸話題就是講姊妹們最最最關注嘅減肥呀
敬請大家多多支持,不妨到TVB討論區給予意見及鼓勵唷 http://forum.tvb.com/viewforum.php?f=546


而老公一早安排好今個星期六晚飯的地方,就是我至愛的飯堂「名人坊」,同大廚兼老闆富哥預訂咗「花雕飛天雞」,同我爸爸媽咪最鍾意食嘅炸乳鴿,邊食飯邊睇電視,又是一日不錯的樂聚天倫活動。

我卓號「喪食唔肥」,若然大家有睇開我嘅食評及見過我真人,被邀成為 keep fit 專家,極具說服力呢!今次在電視節目上講減肥,話題被指明要是從較天然及健康的方法入手,除了會指出古怪偏方外,也正是日常生活應注意的細節,崇尚天然減肥法的讀者,或常常呈現減肥念頭的你,不妨向今集嘉賓們所介紹的內容借鏡。

講開減肥,我將會在《MORE》雜誌專欄內一連數期講些非常特別、甚至聞所未聞的減肥方法,勢成熱潮,由下星期一起開始,大家真要密切留意啊!

而網誌方面,我正籌備一個新的系列文章,只要等我整理好些資料,就可以面世,當然,這些都是同減肥護膚美容有關的啦!


—————————————————————————-
本週《MORE》專欄精采內容:
媲美Botox 熨平皺紋瘦面facial
facial竟可有如注射Botox去皺瘦面的療效?
這個媲美Botox的瘦面facial叫「時光逆轉療程」,過程無需靠任何科技儀器,全憑外塗產品及技師妙手,就可以守護年輕外貌,真殊不簡單啊!敬請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。