2011年6月8日星期三

美容專家身分再闖 TVB !

於中環影張 snap先!
感激……我的御用髮型師 Teddy(Private i) 及化妝師 Karen,昨午又幫我一把,好讓我昨晚迎接重要工作。我身穿呢條係於網上訂購的 ASOS立體剪裁 tube dress,最鍾意大腿兩边反出來的弧形幾何剪裁,但買咗半年都冇著過,早幾日才掟起心肝,經好友 designer Vic修改後終於可以登場。

在此多謝各方友好啊!


昨睌8:00TVB補補妝先!


因工作成為好友---化妝師 
Karen Yiu,shocking pink 頭好易認,終於介紹俾大家認識,她為人低調實情好鬼勁,畢業於 The University of Arts London,除咗做開外國雜誌廣告時裝show,body painting屬香港數一數二,我最欣賞佢創意諗頭,詹瑞文、周柏豪玩味look必由佢監督。Workshop在CWB,早前才正式開班,讀幾個月就可以有機會跟 Karen 外出實戰,有意報讀化
妝課程想入行,大家不妨找她呢!



揭盎!去TVB就是再次任節目嘉賓!
很榮幸,昨晚我再次應TVB J2台的邀請,以美容專家身分擔任節目《姊妹淘》的嘉賓,大談十位女士九位都會為之瘋狂的「主題」,內容須暫且保密呢,敬請大家密切留意播出之日期,是那日?算算日子便會知道,因為轉眼間《姊妹淘》13集經已錄影完畢,而我就是錄影最後的一集……哈哈,那豈不是「壓軸」登場?

今次被邀請的專家嘉賓,除了我,還有Dr James(醫學美容權威代表);而恰巧地,三位嘉賓也是港姐級,與她們同場,樣貌身形必然比下去了,哈哈,這當然不是要點,我最緊張是於美容範疇表現專業,希望大家看節目後會有得著,才是我最關注的。左起莊思敏、我、莊思明、葉翠翠、朱慧敏、Dr James、羽翹,柴娃娃傾得不亦樂乎!

吸取了兩次難能可貴的上電視經驗,發覺做清談節目果真有難道,並非如我們所想、眼中所見,於節目中談談天說說笑咁容易處理,「腦筋急轉彎」是重點,e.g人堆中應幾時說話、說得言之有理、互相交流眼神/內容、甚至乎係幾位嘉賓夾雜多個問題才到一次過回答(考記性兼分析力) ,我覺得好有挑戰性!

昨睌 8:00抵 TVB,拍攝完回到家中,已是零晨 1:19分,Bubebu又擺出精靈模樣撩我玩,但當時睡魔已急call我,睡眼惺忪撐住寫埋呢篇 blog 呢

後記:回贈!
 上星期我收到以美容專家身分攝製的第八集《姊妹淘》DVD,可以留為紀念啊!他朝一日俾仔女重溫......哈!

每次拍攝前都會有利是一封,留意字樣:「多謝演出」!大家係咪想知內裹底蘊呢?幾多$真係唔重要,得到賞識、工作開心最重要啊!

———————————————————–———————————————————————————————————–
本週《MORE》專欄精采內容:
護膚界神之水滴
滴一滴,保住靚樣,神一樣的美容液,一滴保美,究竟係乜?敬請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。



沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。