2011年6月23日星期四

「面膜餐單」 Round 6---救胸口背脊暗瘡!

近幾個月天氨熱又立,收到極多email問及有關胸口及背脊生暗瘡,可以點搞呢?
我家姐多年來也受同樣的困擾,搽乜暗瘡膏都唔多掂,直至配合以下兩個方法,唔使三個月就出奇地無晒事喇。我當然樂於公開俾大家知啦!

方法一:
浸浴
兩個月前家姐搬新屋,廁所無咗浴缸,佢都即刻嗱嗱聲買咗「快閃spa」,即係吹氣嗰款直立式膠筒,就係為咗要浸浴。皆因佢由細到大伴隨的胸口及背脊暗瘡,全靠持續浸浴大大改善,起初是隔日浸,每次15分鐘,加入浴鹽及奶粉,目的消炎及軟滑肌膚,keep住兩星期,身體上暗粒已減退一半。隨後每星期一次便可。
道理很簡單,温水浸浴有助毛孔張開,污垢油脂得以排走,加上促進血液循環,皮膚新陳代謝好,膚質自然好。
相中人並唔係我亦唔係家姐,是示範快閃spa的model,我家姐是用家,佢話無浴缸惟有靠佢,雖則平衡好又幾舒適,但去水位設在離地高幾吋,搞到底部的水去唔到,要反轉傾倒,每次用完收拾都幾煩喎。


方法二:
敷peeling mask
背部或胸口生暗粒,重點對付方案是定期敷具換膚療效(含酸性)的產品,以往我推介姐姐用Neo Strata gel plus AHA15,自從試過新抵港的法國No 1煥膚品牌DermaCeutic Mask 15淨化更生換膚面膜,效果更顯著,同樣安全且絕不傷害肌膚,每星期兩次塗上身體暗瘡患處靜待兩分半鐘,是礦物泥與甘醇酸成分吸走多餘油脂及粉剌,帶走肌膚表層積聚已久的老化角質,使用約一個月,我姐姐謂暗粒得以平復,往後keep住用,仲可以有效抑制,依家一個月至出現三四粒(已經感恩了)。

DermaCeutic Mask 15淨化更生換膚面膜 $600 / 50ml (售賣點:IOS Medi Center 中環皇后大道中5010樓 2397 2828

使用方法:
先用爽膚水輕抹患處,以潔凈肌膚。
然後薄薄塗上DermaCeutic Mask 15,呈灰色泥狀,覆蓋待兩分半鐘,隨後以濕棉抹淨便可。嚴重者建議每星期兩次,普通情況則每星期一次便足夠。

———————————————————————————————————–
本週《MORE》專欄精采內容:
率先披露 循環再用絕讚面膜
我在五月尾去了日本一趟,直抵橫濱太平洋會展中心參觀「第5回化妝品產業技術展 CITE Japan 2011」,世界各地有接近900個美容品牌參與,當中有兩件新品能令我雙眼發光,敬請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。




沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。