2011年6月14日星期二

「面膜餐單」 Round 2---皮膚的營養劑

殘樣點急救?淨係保濕梗唔夠,我有 個方法解決燃眉之急。

其一方法靠佢---就是醫學品牌 dermalogica 的 multivitamin power recovery masque 強效多種維他命再生面膜,我譽為「mask界皇者」,推出多年來口碑滿載,呢兩年嚟每每用完都要補貨呀(一星期敷一次就夠喇)

維他命對身體嘅重要性無須多講,所以我會迫皮膚定時定候食維他命,點樣可以最直接最有效?口服真係唔知分得到幾多上塊面度,所以會揀含有豐富維他命的面膜塗勻每個毛孔囉。

dermalogica 強效多種維他命再生面膜 $490 / 75ml

我覺得於皮膚狀態不穩定時敷上最見效,老化、細紋、倦態有效得以調理。

標榜含多種維他命,讓我簡介各種美肌療效俾大家知啦!

維他命E---抗衰老

維他命A---預防粉刺暗瘡

維他命C---(抗氧化

維他命F---滋潤

維他命B---調節新陳代謝

除含有多種維他命外,還有天然植物萃取物,有效減褪發炎情況和紅印,結合起來促進骨膠原和彈性蛋白的製造,維持皮膚組織健康就是我最 concern 成分温和,經測試敏感皮膚都合用。

 Cream mask肉眼看來是淺蝦肉色的。


塗上面初時變得泛微黄;待兩分鐘後,膚色似中毒咁,幾嚇人!敷上15分鐘足以吸盡營養(忍耐),大家請放心色澤是來自天然維他命,非人造色素,洗凈便會回復原來肌色。


潔淨方法:

Cream mask質地厚稠,用水沖難以洗淨,我會用沾了水的卸妝棉輕輕軾抹(看!變成黄色),才略略過水。

用盡佢......將剛才轉移在棉花上的營養敷在手背,或軾抹也有美肌效用啊!

 這款面膜,大家就视作皮膚的營養補充劑吧,應定期使用,每星期一次啊!敷後令肌膚柔軟又得以舒緩,雖則沒有即時眼前一亮的雪白或光澤,卻是肌膚健康養生之道。


Shop list:
尖沙咀海港城海運大厦3樓 LCX
銅鑼灣恩平道42号亨利中心16 / f
———————————————————————————————————–
本週《MORE》專欄精采內容:
夏日底妝 清爽透徹程式
踏入炎夏高温降臨,大家也有共同煩惱,那就是於早上完妝後,粉底至午飯時已糊掉了一半,油光滿面、毛孔盡現,點算好?敬請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。