2011年6月10日星期五

「面膜餐單」Round 1 ---收毛孔最掂

身邊男性好友笑言我無理佢哋感受,點解一直以嚟推介嘅護膚品都無佢哋份,ok我已經預備好連續一星期,多講男女皆合用的----面膜。


這只是我家中一少部份的面膜,若然堆起一座面膜山會何其壯觀呢?!

我奉行「面膜餐單」,家用面膜一星期敷足六日(有一日去咗玩,夜歸懶敷或者去美容院敷咗) ,其餘日子真係敷少一日都唔安樂----更生、收毛孔、保濕、美白、抗皺、抗氧化、抗敏……缺一不可啊!
Round 1
收毛孔你最掂
間唔時我都會忍唔住出手擠個鼻,不是為清黑頭喎(咁深入嘅靠針清王及steam機會較pro) ,其實目的是迫出油脂,大家知唔知點解有此需要?因為全臉嘅油脂腺分佈最旺盛是鼻位,所以大熱天時加上汗水,泛黄的油脂特別多,即使早晚用一般的潔面產品亦不能徹底去除多餘油脂,我為了保持潔、清爽感覺和防止鼻位膚色特別暗啞,就會用以下最簡便方法:
以微濕的紙巾包裹手指配合輕輕壓力,已能迫出過盛脂浮出表皮層(一星期一次便可)。緊記別用指甲直接擠鼻子皮膚,務必用紙巾,一來較乾淨二來不會刮損表皮,這個步驟之後接著就輪到主角出場---

Clinique pore mininizer refining mask
這時,由於鼻子因受壓而呈微紅,毛孔也打開了,趁機敷上具特別效用的面膜:此收毛孔面膜是陶土質地,先抽出油脂污垢深入淨,並隨即作出修補緊緻毛孔。最喜歡的是敷後泛微紅情況會立即消失,完全clam down,張開了的毛孔回復原狀,敷15分鐘便可。

 陶土質地面膜,可有效抽取毛孔內油脂深層潔淨,除全面用外(避開眼部四周) 我會選擇性薄塗於鼻位抑制油光,高效收歛毛孔,令油光逐步改善(作鼻位局部用,油性或混合性肌膚宜一星期兩次)
塗抹後約3分鐘已乾透,會感覺到很繃緊,最初的時間是供成分滲透發揮深層清潔效能,繼而收細毛孔,用後皮膚會很乾爽,長時期使用,油脂調控理想。價錢也很抵用呢--- $195 / 100ml
除 Dermagram 外,Clinique 也是我姐姐5隻手指數得晒,極敏感肌膚合用的牌子之一。
———————————————————–———————————————————————————————————–
本週《MORE》專欄精采內容:
護膚界神之水滴
滴一滴,保住靚樣,神一樣的美容液,一滴保美,究竟係乜?敬請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。