2011年6月22日星期三

我要舒筋活胳

我要忙的事情,已經忙到一個臨界點,我要犧牲一些事情,去遷就這項緊要事情。
例如做facial的時間要減少,其他shopping的時間亦要減少,但我相信這項重要的事情,是我生命中其中一項重要的事情。
忙,除了要犧牲時間,還有健康,說實在,我的身體也有些警號發出,幸好應是疲勞而引發出來的事情,只要找我的「摩掌技師」鬆馳一下,馬上就會疲勞盡消,只可惜按摩所需的時間最奢侈,點算?
星期日父親節晚飯前,就在 Citysuper 找到很好的舒緩疲勞小工具,未必是最新產物(我也頗肯定推出有好一段日子),但這幾晚,我每晚都係靠佢放鬆自己:
自助鬆馳頸後穴位,同埋
腳底按摩板。
我經常對住電腦工作,頸部特別疲累,仲記得以前返工長期對住部電腦的日子,睇得多都會頸梗膊痛,更會影響睡眠質素添!呢幾日用了頸部按摩棒後,效果真係唔錯。
就咁用手輕壓頸部就得,頭一日最初幾下真係痛到入手入肺,但身體會好自然咁話你知:「放心,痛完就會舒服!」哈,果然係咁,昨晚同今晚已經唔多覺得痛啦!最神奇係只不過按頸之嘛,居然全身都會舒服、全身放鬆晒一樣,我只不過按廿次就得,快靚正!
至於呢塊腳底按摩板,純粹係覺得頸部有舒緩,如果配合腳底按摩,由上至下及由下至上的按摩,應該係幾全面。
我呢,會著住對襪,早晚刷牙時,利用刷牙時間做腳底按摩,刷完除襪一睇,成個腳板都係一粒粒凹陷的洞洞,好勁呀!
成個組合又唔係貴喎,頸部按摩棒只係$129,腳底按摩板售$179,全套$308搞掂,用一個月後唔再用都抵呀!
———————————————————————————————————–
本週《MORE》專欄精采內容:
率先披露 循環再用絕讚面膜
我在五月尾去了日本一趟,直抵橫濱太平洋會展中心參觀「第5回化妝品產業技術展 CITE Japan 2011」,世界各地有接近900個美容品牌參與,當中有兩件新品能令我雙眼發光,敬請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。


沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。