2011年6月15日星期三

準備!換相機!

因為寫blog的關係,上年八月,我很認真的挑選了一部適合我自己的數碼相機,它就是Sony可換鏡頭相機:NEX-3!
可換鏡頭相機的拍攝質素,都比普通傻瓜機更佳,這是因為鏡頭及CCD都比這些傻瓜機好!但最吸引我的,是NEX-3非常清脆的快門聲!每按一下所發出的卡嚓聲,卡嚓卡嚓卡嚓,爽!每次出席活動、或到訪美容院,旁邊的女仔一聽見我按快門的聲音,都被攝住心神,猛話一定係部好專業的相機。
好了,我剛剛知道,這部NEX-3將於七月推出新一代---NEX-C3!
唉,睇到呢隻色係幾靚,不過新一代只係將機身縮細,同埋由1200萬像素增至1600萬像素,真係不足以吸引我去換機!雖然我沿用開的鏡頭可以在新機上使用,變相我只需買新一代的淨機身即可立即使用。


睇埋佢換上定焦鏡的相片後,更加覺得設計幾唔合比例,我不喜歡用定焦鏡,冇得zoom前zoom後,唔夠方便,但假如新機換上大大支的zoom鏡,真係幾唔靚!
再假如轉用新設計的外接閃燈,嘩,係咪受到塑化劑影響呢?
好在,Panasonic同日宣佈推出新一代可換鏡頭相機GF3:
最重要係比上一代機身細17%、輕 15%!另一個比NEX-3及NEX-C3好的原因是內置閃光燈,不需外接,我根本就唔會加多個閃燈整到部機大大份,所以我最like呢一點。
屏幕仲係輕觸式設計,放上一個女仔的手掌上,都顯得非常輕巧。
兩部新機的估計定價約$5,000,如冇意外,我應該會買白色GF3!佢係最接近傻瓜機size的可換鏡頭相機,相信放入clutch bag都無問題,唯一寄睇係換上變焦鏡後,唔會搞到太大部啦。

———————————————————————————————————–
本週《MORE》專欄精采內容:
夏日底妝 清爽透徹程式
踏入炎夏高温降臨,大家也有共同煩惱,那就是於早上完妝後,粉底至午飯時已糊掉了一半,油光滿面、毛孔盡現,點算好?敬請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。


沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。