2011年6月3日星期五

全方位化妝秘技詳解!

很幸運,我的化妝秘技是集各家之大成,有長期合作的星級化妝師,及各大美容品牌的in house重點化妝師,加埋經驗累積,集思廣益將秘技分享俾大家!
前兩天我與Clé de Peau Beauté首席化妝師有個約會,在Time Square VIP乖乖上堂互相傾討及實戰兩個半小時,就是要吸收品牌的獨特日本美顏術及妝技。
我對Clé de Peau Beauté最深刻的印象就是「矜貴」,還記得曾推出的限量版化妝掃-四支索價二千多元,於毛質及豐厚度而言,又確實特別出衆,要嚟上base再上foundation妝效好易拖得極貼薄,nude妝效果手到拿來;除此之外,我家中仲有兩支珍藏base,目標矯膚色及遮毛孔,點解叫珍藏?因為佢稱得上base界神話,很多星級化妝師如ZingCandy Law也盛讚呢!

搽乳液唔係用手指,品牌專家教用棉上,技巧等同幫架車打蠟,在面上拋光,將成分中的「閃耀細胞」-天然珍珠,捽入肉眼看不見的肌膚坑紋,勁呀!
柔膚水、乳液我屋企多的是,估唔到呢個品牌這兩款產品竟然有咁大分別,就是其super閃爍度,塗上面後見到皮膚好...好....好令,光澤感似由肌底透出嚟咁,暗啞即閃走,surprise
特別一提含有薏仁成分,有乜功效?咪就係大家最關注的排走多餘水分「瘦面」作用。

想揀配對自己膚色的粉底你會點做?搽在手腕、手背、頸部........通通錯!
正確答案是如相片般沾在面側近下巴位,Clé de Peau Beauté首席化妝師Anna教秘訣---取3種色調,由淺至深並列,對應貼近膚色之選。
呢支係今期主角,品牌最新紅爆化妝界「Cream Foundation 粉底霜SPF26PA++」。
妝效是半啞光,既能控油保持清爽舒適觸感,又能發揮通透光澤仿如嫩滑無瑕BB肌。效果非常貼薄,竟能遮到印痕,很適合炎夏使用。
坊間評語多是讚讚讚,然而有極少數人謂難handle,實情秘訣是要配合特別技巧---如紅豆分量便足夠,緊記 'less is more';此外,絕非如慣常塗粉底方法---先置於面部5處,而是應該取少量於手指局部塗抹,這是歸根於粉底先天性能快速鞏固黏附皮膚原理(即是持久度高咁解)。
$980 / 8種色調

咪睇呢個粉撲同一般嘅沒異樣,佢係我favourite。 
含有棉籽油成分,即棉花籽榨的油,作用是軟滑肌膚,其密度極高,無論是上底霜或粉底後,將佢於面上輕施按壓,粉粒會加倍融入肌膚,製造仿如絲般滑溜觸感。售約$60,絕對值得投資!
刷睫毛又有咩秘技可以提示大家?
先橫放於睫毛根部,左右擦上睫毛液,暫且不要拉長,原理是先令根部濃密及挺身,接著......
然後垂直拖拉向上,目的是令腱毛更翹及纖長;若然喜歡娃娃feel的,建議將兩至三條為一束,擦上睫毛液使之聚起來,看來更年輕可愛。
Clé de Peau Beauté呢支具修護效果的睫毛液,標榜防汗、防水、防皮脂功效,兼有定型配方,我搽上一整天真係無變熊貓眼喎!嗱嗱嗱,大家眼型唔同、淚水分泌有別呀,唔包生仔呢!$400

105色係我強力堆介!
單塗在眼窩位,呈微粉橙色,很sweet又醒神,沾多一點色澤在眼尾部分,也可做到單色層次感,加多條深啡眼線就是日系清純look。

自己睇唔慣........很清新的日系輪廓妝!

我用咗兩個幾鐘化呢個妝,再用咗咁多心血指導大家,希望妳哋仔細咀嚼秘技,覺得有所得著啦!

如果大家都鐘意我呢個日系輪廓妝,就唔好遲疑,即刻到訪Clé de Peau Beauté 以下counter,由專業美容顧問親身指導大家、體驗護膚妝品,兼交流心得啦! 



Clé de Peau Beauté 槪念店及專櫃
銅鑼灣時代廣場連卡佛  2506 3018
尖沙咀廣東道3號連卡佛 2736 1838
九龍塘又一城G38號舖   2265 8088
澳門蘇亞利斯博士大馬路新八佰伴地面  (853) 2875 0658
———————————————————–———————————————————————————————————–
本週《MORE》專欄精采內容:
Beauty Secrets點解捱夜皮膚都靚
時代女性將睡眠視作奢侈品,然而,休息不足又點樣keep住靚樣先?我有SOS法寶,敬請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。