2011年6月1日星期三

很好的聲音輸入法推介

我家擁有的電腦器材很多,我曾經在微博裏分享過我的書房工作桌相片:
還未計iMac旁邊的PC,以及我真正的寫blog地點---我張床!床尾掛上一部32吋電視,接駁我另一部PC,旁邊窗台放無線keyboard及無線mouse,所以我一整天都可以不用離開張床便包辦一整天的娛樂。
雖然器材多,但很基本的中文輸入法卻沒好好學習,每一篇blog文、回答大家的問題,都係從手寫板逐個字寫入電腦(肯定俾我打仲快得多)單係手寫板已經有三塊,有線無線一應俱全!
手寫板有「多實用」,用過就知道,所以很多時都覆唔切大家的問題。然而,興幸這是很好的練習,因為日日都寫字,非靠电腦組合字樣。
應付網誌的問題都尚算簡單,還有直接email給我的問題(並非抱怨,你們的問題都是對我的支持和肯定),加上各大公關的電郵、廣告eDM、朋友的來郵,我每天起身,mail box的未讀信件數量,係可以咁誇張的:
為了另我變得更有效率,從今天起,你會留意到,我的個人簡介已經稍作更改,讀者朋友的美容問題交流,請盡量在MORE VIP BLOG中留言,因為我每天最常去的地方就是那裏,要處理你們的問題就毋須我電郵、網誌兩邊走,一次過解答晒,方便我時,也不會overlook大家本來email給我的問題,對嗎?


其次,和我直接交流的最佳方法,就是關注我的微博 @YokoTsang ,我近來相當熱愛,因為操作比facebook方便,而且我很少用facebook,通常是方便我的好友把相片tag畀我,或通知我一些友儕間的活動event所用,我不懂的人,我也不會accept friend request。有朋友建議我開一個個人的facebook page讓大家加入,我想目前我都未有這個打算,因為變相又要我facebook、微博兩頭走?何況在iPhone用手寫輸入,始終不及小蒙恬好,iPhone的辨認很依賴筆劃順,偏偏我寫字係冇章法,完全唔跟筆劃順,寫字更具難度!好在iPhone同微博都有emoticon,用公仔代替文字,輸入更加方便。
講咁耐,寫咁多字,只係想講,我最想有聲音輸入法,齋講就可以輸入電腦變成文字,PC冇、iMac都冇,不過iPhone有,我前排發現了這個iPhone app:
只係US$1.99就可以買到,真正做到口講廣東話就可以輸入文字,方便晒唔喜歡寫字或甚至唔識寫字的人。佢本身有個免費體驗版,我試過語音辨認得幾準,講多幾次,仲識得認埋我的說話語氣,認得更個人化,所以毫無疑問就買下!
雖然口講輸入的文字只能夠直接輸入SMS或電郵,唔可以直落微博或Whatsapp,但可以copy & paste已經足夠我用,實在係近來發現最偉大的app!唯一係太嘈太多背景雜音的情況下會影響辨認效果,亦直接方便我發更多微博,同大家互動及解答微博上的問題!

———————————————————–———————————————————————————————————–
本週《MORE》專欄精采內容:Beauty Secrets點解捱夜皮膚都靚
時代女性將睡眠視作奢侈品,然而,休息不足又點樣keep住靚樣先?我有SOS法寶,敬請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。