2011年5月27日星期五

日本大阪之行戰利品--- 配飾篇

噚日 blog 文尾段提及,今次日本之行購物時間並非很充裕(實情只得一整天),所以戰利品不多,加上¥貴,又冇減價,又加上是身在大阪非東京,選擇不多合眼緣自然少。
話雖如此,當然也發揮我愛購物、愛發掘的本性...買買買,通常到日本,最愛其別緻配飾,今次也不例外唷!


呢絛 scarf 放平足有一個人咁長,一對手臂加埋咁闊,是今個春夏 must have item!當我見到是最喜愛的豹紋與voyage pattern combination,唔使諗啦,唔買我實後悔呀!(約HK$400)


滕織袋熱潮由上年春夏延至今個春夏,結果終於入到手,因為呢個袋嘅 sharp lady D,唔似一般滕籃太可愛了(自問唔係行 kawaii 路線,carry 唔起);至於蝴蝶絲巾是我自行配搭縛上的。(約HK$800,購自0101 mall)


去到機場都唔放過買嘢!呢個 Burberry 袋喜歡的是黑白幾何 pattern 夠 classic,加上是尼龍料相當輕身,挽帶夠長可以側孭,約 A3 咁大size,價錢竟然平過個銀包 (店內最平的银包是HK$2,700),而呢個袋只係 HK$2,400,仲有紅、白、紫、黑淨色無格紋可選。


我自認是鞋痴,點會忍到唔掃賃呢!呢對高踭鞋是今季勁 hit 的麻布,淺色又易襯衫,最冧是蝴蝶結夾裝飾,令到鞋款可以目行玩轉 look ,帶給新鮮感!(約HK$400,購自0101 mall)


呢對鞋款看來唔算特別,能令我買下來的原因是至愛日牌子之一 CECIL McBEE,涉谷109 mall紅牌,加上 woven 手工非常細膩,金色窩釘添型格;我在此店搵到一條勁靚白色 lace 長裙,同佢一絕呀!搵日有興緻時 可set 長曲髮載帽襯埋呢套 outlook 轉形像扮日系 girly!(約HK$700)

———————————————————–
本週《MORE》專欄精采內容:Best of the best BB Cream
我發現吸引到最多女士們爭相回應的問題之一是:「請問各SIS係用邊隻BB cream ?邊隻較好用呢?」想知我會點評選,敬請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。


沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。