2011年5月23日星期一

出外旅遊帶乜護膚品好?

大家朝早起身睇到這篇blog時,我已經身在機場,準備去日本。
今次日本之旅,將會去一個我從未去過的地方,而點解會去呢個地方呢?
我明日就會在blog中開估。
執筆之際正係晚上四點,好多行裝都未執完,但就預先執好我的跟身護膚品,曾經有讀者問過我,旅行應該帶乜護膚品好,如果你都有同樣疑問,不妨睇下我個「餐單」:
今次的護膚 package以BVLGARI skin care 為主,眼霜面霜精華一個旅行裝搞掂晒。
黑色YSL又係一支最近試了成個星期的好野!叫Beauty Sleep,夜用搽面,第二朝成個人唔同晒,再下一期《MORE》專欄將有詳細講解。
ULTIMA II精華素係萬一當地太乾的有備無患,細細支易攜帶唔阻碇。
洗面就用IPSA,Biotherm支BB Cream有防曬效用(星期一專欄內會講點解咁正),Dermalogica就係眼部防曬。
GUINOT卸妝油,萬一行程太緊個人太累,卸妝加潔面一次過就好快好方便。
最後係右上角KINKA黃金Gold Trial Set,去得旅行都唔願咁早上床,一定要用好野急救肌膚,黃金就最適合啦!
好啦,唔講咁多,要埋位執行李,明晚,再同大家日本直擊!
——————————————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采容:
Best of the best BB Cream

我發現吸引到最多女士們爭相回應的問題之一是:「請問各SIS係用邊隻BB cream ?邊隻較好用呢?」想知我會點評選,請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。