2011年5月17日星期二

口碑底妝產品!

多謝呀!上星期六於 BVLGARI Skincare 分享會上有份撑我場的妳,大家的忘我投入程度,傾到雞啄唔斷,你哋 enjoy 我就開心,希望嚟緊可以再見面啦!

今日篇 blog,係有關參與其中的靚女 Sugar,記得她當日淡妝下皮膚很滑溜又白淨,所以引起我注意,我也把握互相交換美肌心得呢!Sugar 謂:「我成日出去做 facial 至有咁嘅成績咋!」原來是勤力做 facial 的功德,呢一點我當然 100% 認同啦;此外,仲有一件妝品令她的底妝如此剔透仿如無物,卻又起到勻色,兼遮毛孔作用喎!

一講之下,原來我與她也是同道中人,皆因我都覺呢支產品係 90% 好 ,但仍有 10% 的改善空間。

其實早於兩個月前,此品牌以下新品已經搞咗 press con 大事宣傳, 不過我屋企實在太多好嘢排住隊要推介俾大家 (當然亦有完全唔掂的奇差產品,令我想指證佢)。
今日,呢支 base 要順勢登場了,真不應再推遲作介紹!
就係佢......
Shu Uemura 櫻花系列泡沫妝前底霜,咁靚嘅樽身是由知名攝影師兼導演蜷川實花設計的。(各 $330)
三者皆屬限量版之作,看來極似樣,分別是什麼?
左至右我同 Sugar小姐至愛的粉紅色,打造粉嫩白淨肌色
                中杏色 ,此霜遮是三者中瑕力較高,又稱 BB 霜
                自然杏色,塑造健康膚色
***同樣具 SPF 30 PA+++ 全面防曬保護。
雖則開宗明義是妝前底霜,但試用後覺得單塗也可,尤其適合肌膚瑕疵不算多的幸運兒,塗抹後已經可以做到掩飾暗啞瞬間均勻膚色,也能恰到好處的隱藏毛孔,妝效很貼服又剔透,再掃上碎粉,極有完美裸妝 feel!
然而,美中不足係泡沫好快乾,所以會覺得難推又容易唔均勻,使用秘訣是先以極水潤精華素及面霜打底,然後每次擠出一少泵,點於局部肌膚上,再配合拍打動作塗勻,或用微濕海棉拖行輕按。

同埸加映:Press Con 搞花臣!
甫到場,Shu Uemura 專業化妝師便幫大家改頭換面切合日式品牌!
工作咁多年,去咗 n次呢類型 beauty press con,除咗好特別嘅產品仲可以挑起我絛筋,就係拜一班腦筋急轉彎的 PR 們發力,記得有魔術環節、齊齊整蛋糕、小提琴演奏、巨型扭蛋機、睇相塔羅牌......多姿多采,可以說是寓工作於娛樂!

這次 Shu Uemura PR 們為咗切合櫻花主題,當日特別揀咗日航酒店的嗟峨野,因為有櫻花食材,仲有先嚟化個日式妝,換上和服,務求將產品主顥與人合一呀!

兩個人幫手都要著成十分鐘呢!
非常精緻美觀!怕輻射?大家早已拋諸腦後!
櫻花鹽茶,清香中帶微鹹,有美肌淨化身體效用(只宜喝少量,怕水腫呢!
———————————————————————————————————–
本週《MORE》專欄精采容:
搶救容顏 美肌妙品
姊妹們,相信大家也洞悉到每月M事,除了會影響心情肌膚難免出事,歸根究底,「時令殘樣」是由於……..,點樣打救?請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。